ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی نوت 8؛ ققنوس باز می گردد

در روزگاری که استیو جابز موبایل های مجهز به نمایشگر بزرگ و قلم را غیر منطقی و بی استفاده می دانست، سامسونگ روی ساخت سری نوت تاکید داشت و در نهایت هم مشخص شد برداشت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

در روزگاری که استیو جابز موبایل های مجهز به نمایشگر بزرگ و قلم را غیر منطقی و بی استفاده می دانست، سامسونگ روی ساخت سری نوت تاکید داشت و در نهایت هم مشخص شد برداشت شرکت کره ای از نیاز کاربران، درست تر بوده است. حالا اپل هم به تولید موبایل های بزرگ، تبلت های هر چه بزرگتر و حتی قلم استایلوس ادامه می دهد و سامسونگ در طرف مقابل، تلاش می کند جایگاه سری نوت را، به عنوان بهترین فبلت قلم دار دنیای اندروید حفظ کند؛ موضوعی که پس از جمع آوری نوت ۷ به دلیل مشکل باتری، حالا دشوار تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد.

البته در جذابیت های سری نوت هیچ تردیدی وجود ندارد، از جمله نوت ۸ که با نگاهی به دستاوردهای پیشین تولید شده و حالا سازنده رویه تولید آن را هم بازنگری کرده تا جای نگرانی در مورد خطر آتش سوزی باتری وجود نداشته باشد. پیشتر بررسی کامل گلکسی نوت ۸ را در دیجیاتو مطالعه کردید، حالا از شما دعوت می کنیم در ادامه برای آشنایی بیشتر با عملکرد دستگاه، با بررسی ویدیویی محصول همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ashkan purheydar
    ashkan purheydar | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    گفتنتون از تقلب نوت ۸ از اس ۸خیلی فکر اشتباهی بود انا ممکنه یه کمی از جلو شبیه هم با شنولی دیگه اصلا شباهتندارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی