ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازیکن 17 ساله اوورواچ از شرکت در رقابت ها سالانه 150 هزار دلار درآمد دارد

اگر از دنبال کنندگان اخبار بازی های ویدیویی باشید، از اهمیت و رشد مسابقات eSport در چند سال اخیر آگاه خواهید بود. گسترش این مسابقات به جایی رسیده است که چندی پیش، لیگ ورزشی NFL ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

اگر از دنبال کنندگان اخبار بازی های ویدیویی باشید، از اهمیت و رشد مسابقات eSport در چند سال اخیر آگاه خواهید بود. گسترش این مسابقات به جایی رسیده است که چندی پیش، لیگ ورزشی NFL نیز راهی این رقابت ها شد.

میزان رشد این ورزش ها در چند سال اخیر به قدری بالا بوده که به پیش بینی عده ای، این رقابت ها از نظر بیننده به زودی حتی با ورزش های پرطرفدار نیز قابل رقابت خواهند بود.

با توجه به دلایلی که ذکر شد، تیم های حاضر در eSport، هر سال برای جذب استعداد های برتر این مسابقات، برای پیروزی در رقابت ها و عقب نیفتادن از این غافله، تلاش می کنند.

در پی همین اتفاقات، به تازگی بازیکن 17 ساله بازی اوورواچ، قرارداد کاری تازه ای به ارزش 150 هزار دلار در سال امضا کرده است. مبلغی که با حداقل دریافتی این رقابت ها، 100 هزار دلار فاصله دارد.

دو تیم حاضر در این رقابت ها با نام های NRG esport و Cloud 9 برای جذب این بازیکن با نام مستعار sinatraa، مزایده بزرگی را برگزار کردند که در نهایت با پیروزی تیم NRG به پایان رسید. لازم به ذکر است که تیم NRG مجبور شد تا برای جذب این بازیکن، مبلغ پیشنهادی خود را 50 هزار دلار بالا ببرد.

یکی از نکات جالب در رابطه با این قرارداد، سن پایین sinatraa بوده، به طوری که به دلیل نرسیدن وی به سن قانونی،  مادر این بازیکن، قرارداد او را امضا کرد. جدا از دریافت حقوق، این بازیکن از مزایای دیگر مانند بازنشستگی و بیمه نیز بهره خواهد برد و 50 درصد همه پاداش ها در طول مسابقات، به او تعلق خواهد گرفت.

جالب است بدانید که در لیگ جاری، مجموع پاداش ها به رقم 3.5 میلیون دلار رسیده و قهرمان امسال این مسابقات نیز، 1 میلیون دلار پاداش خواهد گرفت. البته هنوز تیم NRG و Sinatraa واکنش خاصی نسبت به این رکورد شکنی، نشان نداده اند و باید منتظر ماند و دید که افزایش تدریجی دستمزدهای بازیکنان ورزش های الکترونیک، چه تاثیری را بر این مسابقات خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Babak
    Babak | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    من خودمو میکشم واسه روزی 30 هزار تومن از صبح تا شب هی روزگار

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    کدوم شغلی هست که توش برای بازی کردن پول بدن؟کدوم شغل؟حالا شما میگید بازی سخته؟؟؟؟پس یعنی اینایی که تو گرما و سرما سرخیابونا رو بلوک میشینن کارشون راحته؟

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    @ محمد امینی و @cloner
    منظور من نوع پول دراوردنشه.
    نوع پول جایزه و اینکه اون پول از کجا دارهه به کجا میره.بعدشم من این به اصطلاح شغل رو با بقیه مشاغل سخت مقایسه کردم که در امد اونها اینقدر کمه ولی برای یک بازی 150 هزار دلار پول میدن اینها.

    • Mr.Mohammad
      Mr.Mohammad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

      کدوم شغلی هست که توش برای بازی کردن پول بدن؟کدوم شغل؟حالا شما میگید بازی سخته؟؟؟؟پس یعنی اینایی که تو گرما و سرما سرخیابونا رو بلوک میشینن کارشون راحته؟

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    @Mr.Mohammad
    فکر نکنم پول درآوردن از این رقابتا کار ساده ای باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی