ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری تبلت Galaxy Tab A2 S مشخص شد

Galaxy Tab A2 S سامسونگ، تبلتی ارزان قیمت است که کودکان را هدف قرار داده است. متاسفانه این تبلت به صورت رسمی در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی نشد، بنابراین می توان حدس زد که عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

Galaxy Tab A2 S سامسونگ، تبلتی ارزان قیمت است که کودکان را هدف قرار داده است. متاسفانه این تبلت به صورت رسمی در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی نشد، بنابراین می توان حدس زد که عرضه ای بی سر و صدا به بازار خواهد داشت.

این تبلت اقتصادی، در دو مدل به دست مشتریان خواهد رسید: مدل وای فای و مدل LTE. هر دو مدل اندروید 7.0 نوقا را به اجرا در می آورند اما بعید است که در آینده، به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت کنند.

از منظر مشخصات سخت افزاری، Galaxy Tab A2 S به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1280x800 مجهز شده و چیپست اسنپدراگون 425 کوالکام، در نقش قلب تپنده آن ظاهر می شود. از دیگر مشخصات هم می توان به دو گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از طریق پورت USB-C شارژ می شود اشاره کرد.

قیمت رسمی این تبلت هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود مدل وای فای با قیمت 200 یورو در اروپا عرضه شود و این قیمت احتمالاً برای مدل LTE به حدود 100 یورو خواهد رسید. ناگفته نماند دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    یه کسی جواب بده تبلت سری نوت نسخه جدید میاد یا نه؟

مطالب پیشنهادی