ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو از عرضه محدود آیفون X و تأخیر ورود نسخه طلایی به بازار خبر می دهد

«مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities امروز در یادداشتی برای سرمایه گذاران، نوشت که حجم تولید کنونی آیفون X بسیار کم است و نهایتاً به 10 هزار دستگاه در هر روز می رسد. به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

«مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities امروز در یادداشتی برای سرمایه گذاران، نوشت که حجم تولید کنونی آیفون X بسیار کم است و نهایتاً به 10 هزار دستگاه در هر روز می رسد. به همین دلیل، این دستگاه مورد انتظار برای مدت نامعلومی پس از رونمایی، بسیار کمیاب خواهد بود.

شاید نسخه طلایی آیفون X با تأخیر بیشتری وارد بازار شود

«کو» همچنین پیش بینی می کند رنگ طلایی ویژه آیفون X که به «Blush Gold» معروف است نیز با مشکلات عدیده ای در روند تولید مواجه شده و در هفته های اول با تیراژ بسیار محدود در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. او حتی انتظار دارد که عرضه مدل طلایی با تأخیر بیشتری نسبت به دیگر رنگ ها (که احتمالاً نقره ای و مشکی هستند) صورت گیرد.

در متن گزارش «کو» در مورد آیفون X می خوانیم:

به خاطر محدودیت در تأمین قطعات، برآوردهای ما نشان می دهد کمتر از 10 هزار دستگاه آیفون با پنل OLED در هر روز تولید می شود، بنابراین مدل مورد بحث تا مدتی با کمبود عرضه مواجه خواهد بود. علاوه بر این نسخه طلایی آیفون OLED هم مشکلات مشابهی در روند تولید دارد و  شاید با تأخیر بیشتری نسبت به مدل های دیگر وارد بازار شود.

با این حال، ما معتقدیم محدودیت یا تأخیر در عرضه آیفون OLED تأثیر بسیار کمی روی ارزش سهام اپل و زنجیره تأمین آنها بر جای خواهد گذاشت.

اپل امشب در مراسم ویژه ای که برای نخستین بار در اپل پارک و سالن آمفی تئاتر استیو جابز برگزار می شود، سه موبایل جدید از جمله آیفون X را به همراه اپل تی وی 4K و نسل جدید ساعت هوشمندش معرفی می کند و ما هم در دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده برایتان پوشش خواهیم داد.

مطالب جالب زیر را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    هیچی دیگه با این اوصاف قیمتش تو ایران میره بالای ۶ میلیون

  • alireza
    alireza | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    من ک اخرش نفهمیدم کی میاد...هر دفه ی خبر میاد ب تاخیر افتاد...یا بدین بیرون یا ندین دیگه..هر‌دفه به خاطر ی چیزی عقب میندازن

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    جلو خیلی قشنگه از پشتم میشه گفت یکم قشنگه ولی باید دید چه امکاناتی داره با چه قیمتی

مطالب پیشنهادی