ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش رنو ساندرو استپ وى – شهریور 96

رنو ساندرو استپ وی خودرویی است که در حقیقت تنها از نظر ارتفاع آن هم به صورت جزئی و همچنین کمی از نظر ظاهری با رنو ساندرو معمولی متفاوت است اما در آغاز فروش توانست ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

رنو ساندرو استپ وی خودرویی است که در حقیقت تنها از نظر ارتفاع آن هم به صورت جزئی و همچنین کمی از نظر ظاهری با رنو ساندرو معمولی متفاوت است اما در آغاز فروش توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند.

رنو ساندرو استپ وی با همکاری شرکت رنو پارس و در خط تولید پارس خودرو مونتاژ می شود و از نظر کیفیتی، ساندرو استپ وی را باید خودروی قابل قبولی دانست.معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، تقی زاده در رابطه با کمبود عرضه در مقابل تقاضا برای این محصول می گوید، با هماهنگی های به عمل آمده سعی شده تا تیراژ تولیدی این خودرو اضافه شود و امکان ثبت نام برای تعداد بیشتری از مشتریان محترم فراهم گردد.وی اظهار داشت پیش فروش خودرو ساندور استپ وی با موعد تحویل آذر و دی ماه سال جاری از ساعت 11 روز یکشنبه 26 شهریور ماه آغاز خواهد شد که با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه آن محدودیت کد ملی برقرار خواهد بود.

بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تا کنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده ‌اند.معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود بدلیل رفع عمده مشکلات قبلی سیستم فروش اینترنتی و افزایش سرعت عملیات ثبت نام امیدوارم که مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوند ، فلذا از هموطنان و مشتریان درخواست نمود به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا اقدام به ثبت نام کنند.
طبق اطلاعاتی که رنو در خصوص استپ وی منتشر کرده است، در مدل دنده‌ای این خودرو از پمپ هیدورلیکی کلاچ به جای مکانیسم سیمی قبلی استفاده شده است که همین موضوع دقت عمل کلاچ و سرعت کوپل شدنش با دنده فلایویل را افزایش داده است.

از این رو استپ وی نسبت به مدل استاندارد ساندرو از کشش بالاتری برخوردار است. البته مدل مجهز به گیرباکس اتوماتیک نیز در دسترس خریداران قرار دارد که گیرباکس مورد استفاده در آن همان نمونه مورد استفاده در مدل ساندرو است. البته در بخش پیشرانه تغیییری ایجاد نشده و همان پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری K4M ساندرو با 105 اسب بخار قدرت در ساندرو استپ وی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از جمله معدود تغییرات فنی استپ وی نسبت به مدل های عادی ساندرو می توان به استفاده از کلاچ هیدرولیکی به جای کلاچ سیمی و تغییرات جزئی گیربکس در راستای رفع مشکل روغن ریزی از ناحیه نزدیک به پلوس ها اشاره کرد که اشکالی متداول برای خانواده تندر 90 به حساب می آید.از لحاظ ایمنی، خودروی نامبرده دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین است که با فامیل قدیمی خود، یعنی تندر 90 فول آپشن مشابهت دارد. این خودرو از ترمز ABS به همراه EBD که تولید شرکت بوش است بهره می­ جوید.
گفتنی است که این نوع ترمز علاوه بر عدم سر خوردن در جاده از انحرافات جانبی نیز جلوگیری کرده و تسلط بیشتری در هنگام رانندگی برای راننده فراهم می آورد.
براساس اطلاعات رسمی کمک فنرهای عقب ساندرو استپ وی نیز با ساندرو هاچ بک متفاوت است.

گفتنی این روزها قیمت ساندرو استپ وی در بازار به حدود 63 میلیون تمان رسیده است که از تفاوت بیش از 7 میلیون تومانی نسبت به قیمت کارخانه ای این خودرو حکایت می کند.

وجود همین اختلاف قیمت موجبات استقبال چشمگیر دلالان از شرایط فروش این خودرو را فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهدی منتظر
    مهدی منتظر | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    من داشتم فروختم یه جک جی 5 اتوماتیک گرفتم و خیلی هم راضی هستم رنو ساندرو استپ وی شاید کیفیت داره توی ساخت که البته با جک فرق نداره ولی از نظر امکانات از پراید هم ضعیف تره دقیقا قبل فروش احساس میکردم 60 میلیون دادم پراید سوار شدم بماند که قطعاتش هم سخت پیدا میشه و گرونه

  • Ghasem Soltani
    Ghasem Soltani | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    یه خودرو تقریبا با کیفیت رو اینقدر مونتاژ رو پایین میارند تا بتونند فرغون های وطنی چینی رو کلی وام و سود بالا به مردم همیشه در صحنه بندازند. دیگه مونتاژ چی داره که نمیتونید مونتاژم کنید‌.

  • Vortex ?️
    Vortex ?️ | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    خودرو جز تکنولوژی محسوب نمی شه. می کارن از زمین در میاد با این حساب.

  • | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    یذره بیش از حد در مورد ماشین تو سایت تکنولوژی مطلب نمیذارین؟?

مطالب پیشنهادی