ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه سوم 2017 به 13.6 میلیارد دلار خواهد رسید

بر اساس گزارش مؤسسه تحلیل مالی «FnGuide Inc» که از جمع آوری اطلاعات 23 شرکت کارگزاری بورس در کره جنوبی به دست آمده، کمپانی سامسونگ در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی سود عملیاتی معادل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

بر اساس گزارش مؤسسه تحلیل مالی «FnGuide Inc» که از جمع آوری اطلاعات 23 شرکت کارگزاری بورس در کره جنوبی به دست آمده، کمپانی سامسونگ در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی سود عملیاتی معادل 13.6 میلیارد دلار خواهد داشت.

البته با توجه به سود عملیاتی نزدیک به 13 میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه دوم امسال و همچنین پیش بینی مبلغ 13.2 میلیارد دلار برای سه ماهه سوم، به نظر می رسد تخمین مؤسسه مورد اشاره تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد.

تولید چیپ و نمایشگر، عوامل اصلی افزایش سود سامسونگ هستند

چرا که کسب و کار تولید چیپ شرکت کره ای به دلیل تقاضای بالای بازار در شرایط فوق العاده ای قرار داشته و درآمدزایی خوبی برای سامسونگ دارد. همچنین تولید نمایشگرهای OLED به خصوص با اضافه شدن اپل به مشتریان، سود قابل توجهی به همراه داشته و در کنار فعالیت های مربوط به واقعیت مجازی و اینترنت اشیا، آینده روشنی را برای کمپانی ترسیم می کند.

گفتنی است سامسونگ تابستان امسال به بزرگترین تولیدکننده چیپ در دنیا تبدیل شد و عنوان مذکور را که برای 24 سال متوالی در اختیار اینتل بود، از آن خود کرد. شرکت مورد بحث همچنین با پشت سر گذاشتن اپل، سودده ترین کمپانی فناوری در سه ماهه دوم بوده و به گزارش فوربس، یکی از 5 شرکت تأثیرگذار آسیایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی