ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی برنامه ای برای ساخت یک کنسول دستی جدید برای رقابت با سوییچ ندارد

هر دو کنسول دستی برند پلی استیشن یعنی پی اس پی و پلی استیشن ویتا، به موفقیت هایی در بازار ژاپن رسیدند. عملکرد پی اس پی در بازار خارج از ژاپن متوسط بود و ویتا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

هر دو کنسول دستی برند پلی استیشن یعنی پی اس پی و پلی استیشن ویتا، به موفقیت هایی در بازار ژاپن رسیدند. عملکرد پی اس پی در بازار خارج از ژاپن متوسط بود و ویتا نیز در این بازار یک شکست کامل محسوب می شد.

با فروش خوب نینتندو سوییچ در بازار، بسیاری منتظر رونمایی سونی از کنسول دستی جدیدی برای رقابت با نینتندو بودند؛ اما به نظر می رسد که این کمپانی، برنامه ای برای انتشار جایگزینی برای پلی استیشن ویتا ندارد.

آقای اندرو هاوس، مدیرعامل  بخش سرگرمی سونی، طی مصاحبه اخیر خود، به فضا کم بازار کنسول های دستی در مقابل بازار عظیم گوشی های هوشمند اشاره کرده است.به عقیده او، نینتندو سوییچ به علت دوجانبه بودن عملکردش به عنوان یک کنسول دستی یا خانگی، یک استثنا محسوب می شود.

به گفته اندرو هاوس، شیوه زندگی مدرن به سمت استفاده از گوشی های هوشمند که در هر جایی همراه مردم هستند رفته و سونی تقاضای زیادی برای آخرین کنسول دستی خود در بازار خارج ژاپن، ندیده است.

سونی از بازار کنسول های دستی خارج می شود اما این شرکت در حال توسعه توانایی های خود در بخش گوشی های هوشمند است. سال گذشته آن ها استودیویی را مخصوص ساخت بازی های موبایل تاسیس کردند که به گفته آقای هاوس، این استودیو، عملکرده فوق العاده ای تا به امروز داشته است.

همچنین هاوس اعتقاد دارد که فروش بالای سوییچ، تاثیری روی بازار پلی استیشن 4 نخواهد گذاشت. او می گوید: «کمپانی نینتندو استراتژی خود را دارد و این موضوع عالی است. ما نیز روی تجربه عمیق بازی تمرکز کرده و طیف گسترده ای از سرگرمی های دیگر را ارائه می دهیم.»

اگر به دنبال یک کنسول دستی جدید از سونی هستید، بهتر است تا این موضوع را به طور کامل فراموش کنید. سوییچ یک جایگزین عالی برای ویتا محسوب شده و ثابت می کند که بازار کنسول های دستی، هنوز به حیات خود ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    سونی استودیوهای بازی سازی زیادی داره میتونه بازیهایی خوبی بسازه که فقط رو اکسپریا قابلیت اجرا داشته باشن که فقط چندتاشون میتونه باعث یه اعتبار بزرگ و انگیزه خرید گوشیاش بشه نمیدونم چرا اینکارو نمیکنه

  • m.morcielago
    m.morcielago | ۹ مهر ۱۳۹۶

    نامردا به خاطر فروش پی اس ویتا از ساخت نسخه ی دوم اکسپریا پلی منصرف شدن ،درحالی که اگه اون گوشی رو میساختن الان خیلی از بازار گیم دنیای اندروید رو در اختیار داشتن

  • میلاد
    میلاد | ۹ مهر ۱۳۹۶

    حرف حق رو زده

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۹ مهر ۱۳۹۶

    ??????

مطالب پیشنهادی