ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

320 میلیون تومان؛ حراج ب ام و سری سه صفر کیلومتر مدل 1985

امروزه پیدا کردن خودروهای کلاسیک سالم و کم کارکرد کار بسیار دشواری است، زیرا تقریبا تمامی مدل های موجود مسافت زیادی را طی کرده و ارقام بالایی بر روی کیلومتر شمار آنها دیده می شود. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

امروزه پیدا کردن خودروهای کلاسیک سالم و کم کارکرد کار بسیار دشواری است، زیرا تقریبا تمامی مدل های موجود مسافت زیادی را طی کرده و ارقام بالایی بر روی کیلومتر شمار آنها دیده می شود. اما اخیرا یک دستگاه ب ام و سری سه E30 برای فروش گذاشته شده که می تواند یک گزینه ایده آل برای طرفداران این دسته از اتومبیل ها باشد.

این کوپه قرمز رنگ استثنایی مدل 1985 بوده و در طول 32 سالی که از عمر آن می گذرد، فقط و فقط 260 کیلومتر کارکرد داشته است. بدلیل استفاده بسیار کم و نگهداری در شرایط فوق العاده مطلوب، این 323i منحصر بفرد همانند روزهای نخستین بوده و به قول فروشنده یک اتومبیل نو محسوب می شود.

تمامی سطوح، چرخ ها، کروم کاری ها، شیشه ها و قسمت های داخل کابین دارای همان کیفیت اولیه هستند؛ جالب اینکه موتور و اجزای سیستم تعلیق نیز آنقدر تمیز و دست نخورده هستند که گویی خودرو همین دیروز از خط تولید خارج شده است!

نیروبخش این خودرو یک موتور 2.3 لیتری شش سیلندر خطی است که توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت دارد. وظیفه انتقال نیرو نیز بر عهده یک گیربکس پنج دنده دستی گذاشته شده است.

با توجه به وضعیت بی نظیری که این ب ام و دارد، قیمت آن از سوی مالک 69,900 یورویی (معادل 82,700 دلار) تعیین شده است. بد نیست اشاره کنیم با این رقم می توان گزینه های بروزی مثل ب ام و M4، آلفارومئو جیولیا کوادریفولیو و مرسدس AMG C63 S کوپه را خریداری کرده و اندکی نیز پس انداز نمود.

سری سه E30 در واقع نسل دوم از این خودروی پرطرفدار به شمار می رود. این نسل بین سال های 1982 الی و 1994 بر روی خط تولید قرار داشت و در اتاق های مختلفی راهی بازار شد. بعد از انجام تغییرات و بهینه سازی های متعدد بر روی E30، اولین نسخه M از سری سه با این نسل شکل گرفت.

ناگفته نماند سری 3 پرفروش ترین مدل باواریایی ها بوده و از سال 1975 تاکنون حدود 15 میلیون دستگاه از آن تولید و به مشتریان تحویل داده شده است. این خودروی محبوب آلمانی اکنون در نسل ششم خود به سر می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    @اریا
    لامبورگینی 80000دلاری؟?

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    با این پول میشه یه دونه جدید گرفت

    • آریا
      آریا | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

      با این پول میشه لامبورگینی خرید

  • فرد
    فرد | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    چقدر زیباست ??? حلالش هر کی میگیرش

مطالب پیشنهادی