ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن «گوگل لنز» را به نسل اول پیکسل ها آورد

معرفی برنامه Google Lens در جریان رویداد I/O یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها بین کنفرانس های توسعه دهندگان اهالی ماونتین ویو بود؛ اپلیکیشنی جنجالی که به کاربران اجازه می داد تا هر وقت دوربین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

معرفی برنامه Google Lens در جریان رویداد I/O یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها بین کنفرانس های توسعه دهندگان اهالی ماونتین ویو بود؛ اپلیکیشنی جنجالی که به کاربران اجازه می داد تا هر وقت دوربین موبایل خود را به سمت چیزی می گیرند، آن را به شکل خودکار شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار قرار بدهد.

با گوگل لنز کافیست موبایل خود را سمت هر چیزی بگیرید و اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید

با وجود اینکه به نظر می رسید این قابلیت جالب در انحصار نسل دوم موبایل های پیکسل که اواسط ماه گذشته معرفی شده بود باشد اما ساعاتی پیش مشخص شد که دارندگان نسل اول پیکسل های این کمپانی هم می توانند منتظر برنامه «گوگل لنز» روی موبایل های خود باشد.

گوگل لنز اوایل اکتبر امسال به صورت یک ویژگی پری لود برای پیکسل 2 و مدل بزرگ ترش عرضه شد و حالا کسانی که نسل اول موبایل پیکسل گوگل یعنی پیکسل 1 و پیکسل XL را دارند، به کمک اپلیکیشن Google Photos توانایی تجربه نسخه پیش نمایش آن را خواهند داشت.

ظاهرا جای اینکه اهالی ماونتین ویو این قابلیت را از طریق پلی استور منتشر کنند، با یک آپدیت سمت سروری گوگل لنز را به پیکسل ها آورده اند. به هر حال اگر گوگل پیکس دارید و نسخه جدید را دریافت کردید، با اجرای برنامه Google Photos احتمالا صفحه بالا را خواهید دید.

علت آنکه گفتیم «احتمالا» این بود که آپدیت جدید همچنان برای تمام دستگاه ها به انتشار نرسیده و باید کمی دست نگه دارید. با وجود اینکه گوگل لنز ابتدای راه قرار داشته و تا تکامل فاصله زیادی دارد اما هنوز هم برنامه دارای کاربردهای جالب خودش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی