ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مبتنی بر Daydream اچ تی سی لغو شد

به تازگی اچ تی سی در کنفرانس توسعه دهندگان Vive اعلام کرده که پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مستقل مبتنی بر Daydream خود را لغو کرده و گوگل نیز این موضوع را تأیید نموده است. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به تازگی اچ تی سی در کنفرانس توسعه دهندگان Vive اعلام کرده که پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی مستقل مبتنی بر Daydream خود را لغو کرده و گوگل نیز این موضوع را تأیید نموده است.

گفتنی است اولین بار در اردیبهشت سال جاری بود که موضوع ساخت هدستی بر اساس Daydream گوگل توسط اچ تی سی مطرح شد. این هدست قرار بود با پشتیبانی از فناوری «WorldSense» گوگل ساخته شود. لازم به یادآوری است این فناوری، امکان تشخیص حرکات دقیق سر را فراهم می آورد.

هدست مذکور ابتدا قرار بود تا اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود؛ ولی در اوایل پاییز اچ تی سی زمان عرضه آن را «به زودی» اعلام کرد. پس از آن گزارشاتی مبنی بر احتمال لغو این پروژه شنیده شد.

هدست واقعیت مجازی مستقل «Vive Focus» که چند روز پیش معرفی شد.

لازم به ذکر است کمپانی اچ تی سی چند روز پیش هدست واقعیت مجازی مستقل خود به نام «Vive Focus» را معرفی کرد. این گجت که از چیست اسنپدراگون 835 برخوردار است، برای پردازش محتوا به کامپیوتر یا دیگر دستگاه ها نیاز ندارد و بدین ترتیب به صورت کاملاً مستقل عمل می کند.

هنوز علت لغو پروژه مذکور اعلام نشده؛ ولی به نظر می رسد دلیل آن، تمرکز بیشتر این شرکت بر هدست های مستقلی نظیر «Vive Focus» در آینده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Yadakmobile.ir
    Yadakmobile.ir | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    تکنولوژی حد و مرز نداره واقعا

مطالب پیشنهادی