ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرسدس بنز از سیستم اینفوتینمنت جدید خود در 2018 CES رونمایی خواهد کرد

چندی پیش مرسدس بنز با انتشار تصاویری از تغییرات گسترده در کابین A کلاس جدید خبر داد. با دقت در این تصاویر می توان دریافت که اشتوتگارتی ها زمان زیادی را صرف جزئیات کرده و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

چندی پیش مرسدس بنز با انتشار تصاویری از تغییرات گسترده در کابین A کلاس جدید خبر داد. با دقت در این تصاویر می توان دریافت که اشتوتگارتی ها زمان زیادی را صرف جزئیات کرده و همه چیز در نهایت دقت و ظرافت ساخته و پرداخته شده است.

اما در کنار این مساله، صفحات نمایش بزرگ پشت فرمان که گویی از S کلاس به امانت گرفته شده و گرافیک کاملا متفاوت آنها، دیگر مواردی بودند که توجهات زیادی را به خود جلب کردند.

در همین راستا حال خبر می رسد که اشتوتگارتی ها قصد دارند پس از مدت ها سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی یا همان اینفوتیننت محصولات خود را که با نام COMAND شناخته می شود، کنار گذاشته و یک نمونه کاملا جدید را جایگزین آن کنند.

سیستم اینفوتینمنت فعلی مرسدس بنز که دیگر پا به سن گذاشته احساس می شود، بیشتر حال و هوای اشرافی داشته و به دلیل پیچیده بودن مناسب مدلی مثل S کلاس است تا نسخه های اسپرت AMG.

طبق برنامه ریزی ها، جایگزین COMAND ماه آینده در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد. تاکنون اشتوتگارتی ها به جزئیات سیستم اینفوتینمنت جدید خود اشاره ای نداشته اند، اما می دانیم که نام آن Mercedes-Benz User Interface یا به اختصار MBUX بوده و از طراحی بسیار جذاب و کاربرپسندی برخوردار خواهد بود.

سیستم اینفوتینمنت MBUX در تمامی مدل های کامپکت مرسدس بنز به صورت استاندارد ارایه می شود. همانطور که اشاره شد، A کلاس 2018 نخستین مدلی است که این سیستم را دریافت خواهد کرد. به گفته مرسدس بنز، MBUX از صفحات نمایش 7 یا 10.25 اینچی پشتیبانی نموده و آغازگر دورانی جدید برای سیستم های اطلاع رسانی-سرگرمی و ارتباطات داخل خودرویی است.

آنطور که اعلام شده غرفه مرسدس بنز در CES 2018 میزبان کانسپت الکتریکی EQA، کانسپت اسمارت Vision EQ fortwo و ابر اتومبیل Project ONE خواهد بود. گفتنی است CES 2018 بین 19 الی 22 دی ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی