ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا فروش کمتر از حد انتظار آیفون 10 برای اپل دردسر ساز می شود؟

بر اساس گزارش «کارل آکمان» (Karl Ackerman) تحلیلگر شرکت امنیتی «house of Cowen & Co» به تازگی اعلام شده که درخواست بازار برای آیفون 10 کمتر از میزان پیش بینی های قبلی است و کاربران ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

بر اساس گزارش «کارل آکمان» (Karl Ackerman) تحلیلگر شرکت امنیتی «house of Cowen & Co» به تازگی اعلام شده که درخواست بازار برای آیفون 10 کمتر از میزان پیش بینی های قبلی است و کاربران بیشتر به مدل های پایین تر آیفون علاقه نشان می دهند.

در این تحلیل آیفون های 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و 8 پلاس و نیز آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) در نظر گرفته شده اند. البته آکامان معتقد است که آیفون 10 فروش خوبی را تجربه می کند، ولی نه به آن خوبی که اپل انتظار دارد.

این تحلیلگر تخمین زده که در فصل ابتدایی سال مالی سال 2018 (از سپتامیر تا دسامبر 2017) ، کمپانی ساکن کوپرتینو تعداد 79 میلیون آیفون را به بازار عرضه می کند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال 2017 که 78.29 میلیون عدد بوده، رشد ناچیزی را تجربه خواهد کرد. همچنین انتظار می رود در دومین فصل مالی سال 2018 (از ژانویه تا مارس سال 2018)، اپل 56 میلیون آیفون را روانه بازار کند که در این صورت نسبت به مدت مشابه در سال 2017 که این تعداد برابر 51.2 میلیون دستگاه بوده رشد بهتری را شاهد خواهد بود.

اپل در پی فروش آیفون های جدید رشد فوق العاده ای را در ارزش سهام خود تجربه نخواهد کرد

به اعتقاد آکمان آیفون 10 تا به حال در بررسی های متخصصان نقد های مثبتی را دریافت کرده. بدین ترتیب به نظر می رسد در حال حاضر تنها مشکل اپل خریدن آیفون توسط مشتریان باشد. همچنین این تحلیلگر در یادداشتی به سرمایه گذاران اعلام کرده که اپل در حال حاضر در موقعیت «چرخه فوق العاده» خود قرار ندارد؛ به این معنی که انتظار نمی رود شاهد رشد فوق العاده ارزش سهام این شرکت به دلیل عرضه آیفون 10 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    معلومه باید بکشه کنار بدرد گوشی سازی نمیخوره

مطالب پیشنهادی