ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از سال 2018 کتابخانه کنگره آمریکا تمام توییت های ارسالی را بایگانی نمی کند

با وجود اینکه از سال 2010 کتابخانه کنگره آمریکا تمام توییت های ارسالی کاربران را آرشیو می کرد ولی آن ها تصمیم دارند تا در سال آینده برای بخش بایگانی نوشته های توییتر محدودیت هایی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

با وجود اینکه از سال 2010 کتابخانه کنگره آمریکا تمام توییت های ارسالی کاربران را آرشیو می کرد ولی آن ها تصمیم دارند تا در سال آینده برای بخش بایگانی نوشته های توییتر محدودیت هایی ایجاد کنند. از روز نخست 2018 تنها نوشته هایی با موضوعات خاص و توییت هایی پیرامون بعضی اتفاقات مهم همانند انتخابات بایگانی می شوند.

گفته های سخنگوی کتابخانه کنگره نشان می دهند که توییتر در این هشت سال دستخوش تغییرات گوناگونی شده است؛ تعداد توییت ها افزایش چشمگیری داشته اند و با توجه به اینکه بقیه مدیاها همانند عکس یا فیلم نیز از مدت ها راه شان را به توییت ها پیدا کرده اند اما کتابخانه کنگره تنها نوشته های متنی را آرشیو می کند.

جدا از اینکه افزایش تعداد کاراکترهای توییتر از 140 به 280 و قابلیت ارسال سلسله توییت باعث شده تا نوشته های ارسالی در این سرویس طولانی تر از همیشه شوند. بنابراین طبیعی است که خیلی از آن ها به کار کتابخانه کنگره نیایند. البته آمریکا تنها کشوری نیست که توییت ها را آرشیو می کند.

در سال 2014 انگلستان هم به ایالات متحده پیوست و شروع به آرشیو ویدیوها و توییت ها برای ساخت یک «تاریخچه رسانه ای» کرد. توییتر از سال 2006 کار خودش را آغاز نمود و آخرین گزارشات نشان می دهند که سالانه حدود 200 میلیارد توییت از طریق این سرویس ارسال می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی