ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم آیفون SE احتمالاً در سال 2018 عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش ها اپل قصد دارد در سال 2018 نسل دوم آیفون SE را برای رقابت در بازار موبایل های میان رده عرضه کند. نسل اول آیفون SE (بررسی دیجیاتو) که در فروردین ماه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۲

بر اساس گزارش ها اپل قصد دارد در سال 2018 نسل دوم آیفون SE را برای رقابت در بازار موبایل های میان رده عرضه کند.

نسل اول آیفون SE (بررسی دیجیاتو) که در فروردین ماه سال 1395معرفی شد، پس از عرضه به بازار با فروش خوبی روبرو شد ولی در سال 2017 نسخه جایگزینی برای آن از سوی اپل معرفی نشد و این شرکت تنها به عرضه نمونه های جدید تر با حافظه 32 و 128 گیگابایتی (به جای نسخه های اولیه با حافظه 16 و 64 گیگابایتی) قناعت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه تایوانی «Economic Daily News» به نظر می رسد کمپانی ساکن کوپرتینو در حال توسعه موبایلی با نماشگری 4 اینچی است. انتظار می رود این تلفن هوشمند توسط تأمین کننده تایوانی اپل، شرکت «Wistron» در شهر بنگلور هند مونتاژ شود و در نیمه اول سال 2018 به بازار عرضه گردد.

Digiato-iPhoneSE (56)

در حال حاضر روشن نیست که نسل دوم آیفون SE از چه مشخصاتی برخوردار خواهد بود، ولی یادآوری می کنیم که نسل اول این تلفن هوشمند از مشخصاتی مشابه با آیفون 6s بهره می برد و با چیپست A9 به همراه 2 گیکابایت رم و دوربین 12 مگاپیگسلی به بازار عرضه شد.

همچنین بر اساس گزارش «ترند فورس»، شرکت تایوانی که به تحقیقات بازار می پردازد، آیفون های پرچمدار سال 2018 با سیستم تشخیص چهره Face ID بهینه شده، میزان حافظه بیشتر و نمایشگر AMOLED در دو مدل به بازار عرضه خواهند شد.

البته پیش از این برخی شایعات به این موضوع اشاره داشته اند که آیفون های آتی در سه مدل به بازار عرضه خواهند شد: یک نسخه با نمایشگر 5.8 اینچی به عنوان جایگزینی برای آیفون 10 (بررسی دیجیاتو)، مدل دیگر با نام احتمالی آیفون 10 پلاس که نمایشگری 6.5 اینچی خواهد داشت و در نهایت یک مدل با نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD عرضه خواهد شد.

Digiato-iPhoneSE (62)

همچنین ترند فورس اشاره کرده در حالی که سایر سازندگان تلفن های هوشمند همچنان از حسگر اثر انگشت استفاده می کنند، ولی اپل تمرکز خود را روی Face ID برای موبایل های آتی خواهد گذاشت. البته احتمال می رود در سال جاری میلادی شاهد ارائه اولین تلفن هوشمند بهره مند از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر از سوی رقبای اپل باشیم.

بنا بر ادعای کارشناسان ترند فورس، اپل در سال جاری میلادی میزان رشد تولید 7.5 درصدی ر ا تجربه خواهد کرد. همچنین میزان تمامی تلفن های هوشمند تولید شده درجهان از 1.46 میلیارد دستگاه در سال 2017 به 1.53 میلیارد در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Roger
    Roger | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    والا ایفون اس ای نسل اولش هم دیجیکالا هنو داره میفروشه دو میلیون?
    شوت به اینایی میگن که دیگه 5s رو اپل جای قناری بهشون میندازه دیگه کم هم نمیارن تعریفش هم میکنن بعد دقیقا دو ماه هم تو سر خودشون میزنن یکی ازشون بخره

  • mahyar absalan
    mahyar absalan | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    نسل دوم آیفون در ایران وجود دارد و در دیجی کالا همچنین که موجود هستش

مطالب پیشنهادی