ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات اعزامی تورنومنت WESG به پایان رسید: Vanguards و Leopard نمایندگان کشور

مسابقات مرحله اعزامی برای تورنومنت WESG از هفته پیش در قم و در مجموعه ورزشی شمشاد آغاز شد و طی این هفته بیش از 1000 ورزشکار و حدود 180 تیم از سراسر کشور برای شرکت ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

مسابقات مرحله اعزامی برای تورنومنت WESG از هفته پیش در قم و در مجموعه ورزشی شمشاد آغاز شد و طی این هفته بیش از 1000 ورزشکار و حدود 180 تیم از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات حاضر شدند. مسابقات در 4 رشته دوتا 2، هارت استون (Hearthstone)، کانتر و استارکرفت 2 برگزار شد.

مسابقات از صبح پنجشنبه با رشته کانتر و کمی با تاخیر شروع شد و تا شب به طول انجامید. در فینال مسابقات تیم Leopard به مصاف تیم GEx رفت و پس از 3 مسابقه تماشایی توانست این تیم را مغلوب کند و پیروز مسابقات شود. بازی در مپ های Cobblestone ،Nuke و Mirage برگزار شد و تیم GEx موفق شد گیم اول را با یک کام بک استثنایی و در اورتایم (معادل وقت اضافه در بازی کانتر) از آن خود کند. اما در گیم دوم تیم لئوپارد با روحیه به مبارزه ادامه داد و توانست تیم GEx را با اختلاف بسیار کم شکست دهد و در ادامه طی گیم سوم در مپ Mirage نیز به تیم GEx چیره شد.

مسابقات رشته دوتا 2 در روز جمعه شروع شد و در این مسابقات نیز تیم Vanguards توانست در فینال مسابقات تیم Se7enGaming را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

در ادامه مسابقات رشته های هارت استون و استارکرفت نیز پیگیری شد و در نهایت آقایان وحید کیمیاگر و اشکان فرحزاد مقام اول هر کدام از این رشته ها را کسب کردند.

در حال حاضر قهرمانان این مسابقات در تمامی رشته ها مشغول تمرین و  جهت شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات هستند که در شهر جیاوژو در چین برگزار می شود.

با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی