ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس خبری HMD در MWC 2018 اعلام شد

تا کنگره جهانی موبایل بارسلون زمان زیادی باقی نمانده و از حالا باید منتظر اعلام زمان دقیق برگزاری کنفرانس خبری شرکت های مختلف حاضر در این رویداد باشیم. در همین رابطه صبح امروز شرکت HMD Global ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

تا کنگره جهانی موبایل بارسلون زمان زیادی باقی نمانده و از حالا باید منتظر اعلام زمان دقیق برگزاری کنفرانس خبری شرکت های مختلف حاضر در این رویداد باشیم. در همین رابطه صبح امروز شرکت HMD Global اعلام کرد که محصولات تازه برند نوکیا را در تاریخ ششم اسفندماه سال جاری رونمایی می کند.

در دعوتنامه این شرکت که در ادامه آن را مشاهده می کنید اشاره شده که طی کنفرانسی «صمیمی و منحصربفرد» شاهد رونمایی از تعدادی محصول جدید با برند این شرکت فنلاندی خواهیم بود. خود رویداد اما ظاهرا قرار است در موزه هنرهای معاصر بارسلون برگزار شود که در ۲.۵ کیلومتری محل برگزاری کنگره جهانی موبایل (به نام Fira de Barcelona) واقع شده. گفتنی است این نمایشگاه از سال ۱۹۸۷ میلادی تاکنون میزبان MWC بوده که البته در آن زمان این رویداد بیشتر تحت عنوان GSM World Congress شناخته می شد.

Juho Sarvikas مدیر ارشد محصولات HMD اخیرا وعده داده بود که شرکت متبوعش در جریان MWC 2018 از محصولی «فوق العاده» رونمایی می کند. حال طبق آخرین گزارشات به دست آمده انتظار می رود که در رویداد مذکور نسخه ۲۰۱۸ از موبایل نوکیا ۶ و نوکیا ۷ رونمایی شوند که البته هردویشان پیشتر در چین معرفی شده بودند.

پرچمدار اندرویدی نوکیا ۹ یکی دیگر از موبایل هایی است که احتمالا معرفی می شود

علاوه بر این پیش بینی شده جدیدترین پرچمدار اندرویدی این شرکت یعنی نوکیا ۹ که حدودا یک سالی می شود موضوع شایعات شده نیز در جریان این رویداد معرفی شود. جالب است بدانید که طبق شایعات نوکیا ۹ احتمالا نخستین تلفن هوشمند نوکیا خواهد بود که تقریبا بدون حاشیه است.

در خبری که روز گذشته در دیجیاتو منتشر شد نیز خواندید که به تازگی شایعاتی در رابطه با معرفی قریب الوقوع تلفن هوشمندی از برند نوکیا با دوربین پنج گانه منتشر شده که تا حدودی یادآور لومیا ۱۰۲۰ خاطره انگیز است. البته بنابر خبرهای منتشر شده این موبایل قرار نیست که دست کم تا اواسط سال جاری میلادی از راه برسد (البته اگر وجود خارجی داشته باشد).

اضافه کنیم نسخه ۲۰۱۸ از موبایل نوکیا ۸ هم امسال از راه می رسد اما احتمال آنکه در جریان کنفرانس خبری پیش روی شاهد رونمایی از آن باشیم بسیار ضعیف است.

اگر خاطرتان باشد سال گذشته MWC به عرصه ای برای اعلام همگانی بلند پروازی های HMD بلد شده بود و در جریان این رویداد شرکت مورد بحث از تلاش هایش برای احیای دوباره برند نوکیا در سطح جهانی (بعد از موفقیت در چین) خبر داد و حال انتظار می رود که امسال خبرهای بیشتری در رابطه با گام بعدی HMD در این رابطه منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی