ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قدرت نمایی تویوتا در رالی داکار 2018

با پایان یافتن مسابقات رالی داکار 2018 و پس از اعلام نتایج، تیم های برتر در 5 کلاس (اتومبیل، موتورسیکلت، کامیون، موتورهای چهارچرخ و وسایل چند منظوره چهارچرخ) مشخص شدند. تیم موتور اسپرت تویوتا ( Gazoo Racing)، ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

با پایان یافتن مسابقات رالی داکار 2018 و پس از اعلام نتایج، تیم های برتر در 5 کلاس (اتومبیل، موتورسیکلت، کامیون، موتورهای چهارچرخ و وسایل چند منظوره چهارچرخ) مشخص شدند.

تیم موتور اسپرت تویوتا ( Gazoo Racing)، تیم لندکروز تویوتا (Auto Body) در بخش اتومبیل و  Niho Team Sugawaraدر بخش کامیون ها، با عملکرد بسیار خوبی مسابقات را به پایان رساندند.

مسابقه رالی داکار در دو هفته با شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای و مسافت 9000 کیلومتر در کشورهای پاراگوئه، بولیوی و آرژانتین برگزار شد. آقای آکیو تویودا، مدیر کمپانی تویوتا نیز از شرکت کنندگان و تمامی اعضای تیم تویوتا طی یک نامه تشکر کرد.

تویودا در این نامه خطاب به شرکت کنندگان تیم تویوتا گفت: اول از همه، از تمامی تیم هایی که تویوتا را به عنوان کمپانی اصلی خود انتخاب کردند و در این مسابقه حضور یافتن تشکر ویژه ای دارم و به تمامی تیم هایی که توانستند مسابقه رالی داکار 2018 را به پایان برسانند تبریک می گویم.

وی در بخشی از نامه خود به عملکرد خوب تیم فنی تویوتا و استقامت بالای خودروهای این برند ژاپنی اشاره کرد و گفت: من از عملکرد و پتانسیل تیم تویوتا در طول مسابقه راضی هستم و کسب این عناوین مهر تأییدی بر کیفیت بالای محصولات تویوتا می باشد. تویوتا هرسال سعی می کند تا اتومبیل های بهتر با توانایی عبور از مسیرهای مختلف در سراسر جهان را طراحی و تولید کند.

در مسابقه رالی داکار 2018 در بخش اتومبیل نیز تیم تویوتا گازو ریسینگ با رانندگی ناصر العطیه از قطر و جینیل دی ویلرز از آفریقای جنوبی توانست به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرد.

جایگاه نخست رالی امسال را کارلوس سنز اسپانیایی ازتیم پژو به خود اختصاص داد و پس از آن جینیل دی ویلرز از تویوتا، استفان پرانسل از پژو و ناصر العطیه از تویوتا به خود اختصاص دادند. در جدول کلی نیز ناصر العطیه و جینیل دی ویلرز توانستند پس از کارلوس شنز قرار گیرند.

در رالی داکار امسال بسیاری از تیم های شرکت کننده پیش از رسیدن به خط پایان از دور خارج شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت شرکت ایرتویا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی