ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازندگان Turing Phone ورشکست شدند

به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی Turing Robotics اخیراً درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است، آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. اکنون پس از رسانه‌ ای شدن آخرین قرارداد یک میلیارد دلاری این شرکت با یک کمپانی دولتی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی Turing Robotics اخیراً درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است، آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. اکنون پس از رسانه‌ ای شدن آخرین قرارداد یک میلیارد دلاری این شرکت با یک کمپانی دولتی چینی به نام Potevio برای پخش محصولاتش در بزرگترین بازار تلفن‌های هوشمند دنیا، Turing Robotics Industries اعلام ورشکستگی کرده است.

یک روزنامه‌ی فنلاندی گزارش می‌دهد که طلبکارانی که از سال گذشته به دنبال وصول طلب‌های خود بوده‌اند اکنون دارایی‌های منقول متعلق بدین شرکت را تصاحب کرده‌اند.هرچند هنوز بسیاری از کاربرانی که موبایل‌های Turing Phone را خریدرای کرده‌اند، امید دارند که TRI به عهد خود وفا کرده و تلفن‌های هوشمندش را برایشان بفرستد اما احتمالاً مشکلات مالی این شرکت از چنین اتفاقی جلوگیری خواهد کرد.

سیل جایو مدیرعامل این کمپانی در بیانیه‌ای رسمی به کاربران اطمینان خاطر داد که خریداران تلفن‌های هوشمند این شرکت بالاخره گجت‌هایشان را دریافت خواهند کرد. همچنین وی خاطر نشان کرده که در هفته‌های آینده برنامه‌های آتی کمپانی یاد شده به اطلاع عموم خواهد رسید.دو سال پیش همین شخص در مراسم معرفی همین محصول  گفته بود که گروهش موبایلی عالی را ساخته و اگر کاربران ارزش آن را درک کنند، بسیار موفق خواهد بود.

Turing Phone در زمان معرفی خود چشم همگان به خود جلب کرده بود و حتی بسیاری اعتقاد داشتند که تلفن هوشمند یاد شده ایمن‌ترین موبایل جهان خواهد بود.

در آن زمان TRI به دلیل نگرانی‌های امنیتی تصمیم گرفت از اندروید 5.0 استفاده نکرده و در عوض سیستم عامل Sailfish را روی موبایلش نصب کند که توسط مهندسان سابق نوکیا و زیر پرچم شرکتی به نام Jolla توسعه یافته بود.

پیش خرید این محصول حداقل ۶۱۰ دلار برای خریداران هزینه برده بود حتی برخی کاربران برای استفاده از مشخصات و حافظه‌های بیشتر مجبور شده بودند که مبالغ بالاتری نیز برای خرید این محصول بپردازند اما اکنون معلوم نیست برای این مبالغ چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MasoudZ
    MasoudZ | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    اینا موبایلن یا کاردستی؟?

  • amir nori
    amir nori | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    دیزاین گوشی عالیه

مطالب پیشنهادی