ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری تازه از موبایل ذن فون 5 لایت ایسوس در سه رنگ

ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی اخیراً رندری به ظاهر رسمی از موبایل ذن فون 5 ایسوس منتشر کرده است. در این تصویر، می توانیم موبایل جدید ایسوس را در سه رنگ مشکی، سفید و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی اخیراً رندری به ظاهر رسمی از موبایل ذن فون 5 ایسوس منتشر کرده است. در این تصویر، می توانیم موبایل جدید ایسوس را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز روشن ببینیم که گفته می شود به ترتیب تحت عناوین «مشکی نیمه شب»، «سفید نور مهتاب» و «قرمز سرکش» معرفی خواهند شد.

هر سه مدل دستگاه، از طراحی یکپارچه فلزی بهره می برند و حاشیه های نمایشگر هم به وضوح از تمام اعضای خانواده ذن فون 4 کمتر است، اما هنوز قطر بیشتری نسبت به پرچمداران گران قیمتی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ یا ال جی V30 دارد.

در کنار حاشیه کمتر، شاهد نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر نیز هستیم که ترندی تازه در صنعت موبایل به حساب می آید و سبب می شود تولیدکنندگان قادر به رقابت با فبلت ها، بدون نیاز به افزایش ابعاد دستگاه باشند. در شایعات قبلی آمده که ذن فون 5 لایت از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن Full HD بهره مند شده اما هنوز نمی توان از صحت این اطلاعات اطمینان داشت.

از طرف دیگر، دستگاه از دو دوربین دوگانه بهره مند است و اسکنر اثر انگشت نیز روی پنل پشتی به چشم می خورد. بلس مدعی شده که دوربین اصلی دستگاه، از دو سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می برد و دو ماژول 20 مگاپیکسلی نیز در بخش بالایی نمایشگر تعبیه شده. در نهایت باید افزود که انتظار می رود موبایل های خانواده ذن فون 5، در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 رسماً معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    داداچ این همه حاشیه جاتو تنگ نمیکنه؟؛

    • Hamid Ahmadnia
      Hamid Ahmadnia | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

      کدوم همه حاشیه، از طراحی مشخصه میان ردست و حاشیش زیاد نیست

  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

    عجب چیزیه.

مطالب پیشنهادی