ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک گلکسی اس ۹ پلاس قدرت بالای دستگاه را به رخ می کشد

کمتر از دو هفته تا رونمایی از کهکشانی های بعدی سامسونگ باقی مانده و حالا شایعات و افشاگری ها به اوج خود رسیده است. این شرکت به تازگی ویدیوهایی برای به رخ کشیدن قدرت دوربین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمتر از دو هفته تا رونمایی از کهکشانی های بعدی سامسونگ باقی مانده و حالا شایعات و افشاگری ها به اوج خود رسیده است. این شرکت به تازگی ویدیوهایی برای به رخ کشیدن قدرت دوربین های گلکسی اس ۹ منتشر کرده و حالا هم گزارشی از سوی بنچمارک آنتوتو منتشر شده که قدرت گلکسی اس ۹ پلاس را نمایش می دهد.

عمده توجه روی نسخه معمولی تر گلکسی اس ۹ است و تقریبا مدل پلاس هم از همه لحاظ شبیه به آن است اما به جز اندازه بزرگتر، مدل پلاس ویژگی های متفاوت دیگری هم دارد.

برای مثال، گلکسی اس ۹ پلاس رم ۶ گیگابایتی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اما گلکسی اس ۹ قرار است همان ۴ گیگابایت سال گذشته را حفظ کند. همین ۲ گیگابایت رم اضافه سبب شده تا گلکسی اس ۹ پلاس بتواند امتیاز ۲۶۵۲۶۷ را در آنتوتو از آن خود کند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۳۵ توانسته بود امتیاز ۱۷۰۶۴۱ را کسب کند ولی اسنپدراگون ۸۴۵ موجود روی گلکسی اس ۹ پلاس توانسته بازی را تغییر دهد.

در گیک بنچ نیز این موبایل امتیازهای ۸۴۰۹ و ۲۴۴۹ را در دو حالت چند هسته ای و تک هسته ای به دست آورده که نسبت به مدل قبلی پیشرفت قابل توجهی است ولی وقتی با چیپ A11 Bionic موجود روی آیفون X اپل مقایسه می شود، هنوز عقب است.

آنتوتو رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ را نشان می دهد که تنظیمات ۱۸:۵:۹ سامسونگ برای نمایشگرها است و دلیل نمرات بالاتر را توضیح می دهد. ویژگی دیگر گلکسی اس ۹ پلاس که در ابتدا به آن اشاره نشد، دوربین دوگانه ای است که گلکسی اس ۹ معمولی از آن بی بهره است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    اوه اوه او واااااااا چه رخی کشیده برید جمش کنید بابا خجالت بکشن

  • مهدی
    مهدی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

    من با نسخه ۷ آنتونیو روی میت۱۰ تست زدن با رزولوشن فول اچ دی ۲۱۲ هزار شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی