ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا
تکنولوژی

انتشار تصویر نگاه نزدیک به نوکیا 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا 7 پلاس خواهد بود؛ موبایلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا 7 پلاس خواهد بود؛ موبایلی که امروز تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

اگرچه هفته قبل نیز رندرهایی از این موبایل منتشر شده بود اما در تصویر نگاه نزدیک فعلی شاهد صفحه قفل موبایل هستیم که در آن حاشیه های اندک نمایشگر خودنمایی می کنند.

 نوکیا 7 پلاس

بکارگیری این نمایشگرها امروزه به روندی معمول در اسمارت فون ها تبدیل شده اند اما نوکیا 7پلاس نخستین محصول HMD Global است که از نمایشگری 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل با حاشیه های بسیار باریک و گوشه های خمیده بهره خواهد برد.

علاوه بر این محصول جدید HMD از چیپست اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

دوربین اصلی نوکیا هفت پلاس به پیکربندی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی Zeiss مجهز شده که در کنار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد.

در پنل پشتی این موبایل لوگوی «اندروید وان» به چشم می خورد که نشان می دهد دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو را به اجرا در می آورد و حداقل به مدت دو سال از زمان عرضه مورد پشتیبانی نرم افزاری قرار خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت های احتمالی این اسمارت فون می توان به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، درگاه یو اس بی C و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد.

اگرچه عرضه نوکیا 7 به آسیا محدود شده بود اما انتظار می رود که مدل پلاس آن محدوده گسترده تری را در برگیرد. به هر حال اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این موبایل احتمالا در کنگره جهانی موبایل هفته آتی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    گوشیاش خوبن فقط گلسه خوب براشون هنوز نیومده

  • abo_l
    abo_l | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    پسر عموی من حدود 2 ماه پیش نوکیا 5 خرید.حدود نیم ساعتی که باحاش کار کردم اصلا از رابط کاربریش خوشم نیومد.نسبتا کند بود نور صفحه نمایش کم بود و رنگه ها رو یه جوری زنده نشون نمیداد.به نظرم ارزش پولی که براش داده بود رو نداشت با اون پول میتونست آنر 8 لایت بخره که گزینه بهتری هست به نظرم.نوکیا باید روی رابط کاربریش بیشتر کار کنه.نوکیا 7 پلاس هم طراحی خوب و قابل قبولی داره.اما طراحی یکی از گزینه های کاربر برای خریده امکانات نرم افزار و نرم و روان بودن رابط در کنار زیبایی خیلی مهمه تا دل کاربر رو نزنهو خسته نشه از گوشی
    البته این نظر منه.

    • Chris Redfield
      Chris Redfield | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

      دوست عزیز نوکیا رابط کاربری نداره ? اون رابط کاربری پیش‌فرض آندرویده

      • abo_l
        abo_l | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

        بله.
        من اولین تجربه اندروید خالصی بود که داشتم و به دلم ننشست .امید وارم نوکیا برا خودش یه رابط کاربری توسعه بده.
        رابط کاربری سامسونگو ترجیح میدم.البته رو برند خاصی تعصب ندارم الان گوشی خودم شیائومی هستش ولی گوشی ایده الم گلکسی اس 8 ه

    • sina
      sina | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

      رابط کاربری هواوی که خودش یکی از بدترین گزینه های دنیای اندرویده اونوقت رابط کاربری نوکیا مشکل داره؟ جوک نگو

  • Aslan Salarkia
    Aslan Salarkia | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    هر چی منتظر ۷ بودیم که عرضه جهانی نداشت، امیدوارم این یکی بیاد.
    زیر ۱۵۰۰ باشه قیمتش گزینه خیلی خوبی میشه

مطالب پیشنهادی