ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت احتمالی هیوندای آزرا 2018 در ایران؛ بازگشت پادشاه کره ای به سرزمین پارس

پس از اینکه هیوندای تصمیم گرفت تا مدل جنسیس را به عنوان مدلی جداگانه و با یک برند مستقل به بازار عرضه کند دیگر هیوندای آزرا به عنوان لوکس ترین محصول سدان این خودروساز در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

پس از اینکه هیوندای تصمیم گرفت تا مدل جنسیس را به عنوان مدلی جداگانه و با یک برند مستقل به بازار عرضه کند دیگر هیوندای آزرا به عنوان لوکس ترین محصول سدان این خودروساز در بازار شناخته می شود.

تا کنون 6 نسل از هیوندای آزرا در بازار جهانی عرضه شده است که آخرین نسل آن هنوز به بازار ایران راه نیافته است اما گویا ورود آخرین نسل این خودرو نیز به بازار کشور قطعی شده است و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

آزرا جدید

به لحاظ طراحی ظاهری، می توان گفت که هیوندای آزرای جدید را متحول کرده و دیگر خبری از آن حجم های اغراق آمیز و خطوط سیال نیست. نمایی جلویی این خودرو با محصولات برند لوکس جنسیس همسوتر شده و شکل چراغ ها در نمای عقب هم داج چارجر را در ذهن تداعی می کند.

دامنه تغییرات در داخل کابین با انقلاب همراه بوده و هیچ شباهتی با نسل های پیشین ندارد. آزرا با لیست مناسبی از امکانات رفاهی و ایمنی در بازار کشور عرضه خواهد شد.

آزرا 2018

از امکانات هیوندای آزرا جدید باید مواردی همچون کروز کنترل هوشمند، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، روکش جیر سقف و ستون ها، قابلیت انتخاب حالت های رانندگی مختلف، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی با گرمکن و تا شنونده اتوماتیک، چراغ خوش آمد گویی آینه های جانبی، چراغ مطالعه سرنشینان جلو و عقب، فرمان و دسته دنده چرمی، تودوزی چرمی، گرمکن فرمان، حافظه صندلی، پرده جانبی عقب، پرده عقب برقی، دریچه دسترسی به صندوق عقب از داخل خودرو، صندوق عقب هوشمند، گرمکن صندلی های جلو و عقب، تهویه صندلی های جلو، صندلی راننده با قابلیت افزایش طول نشیمنگاه، تنظیم گودی کمر صندلی های جلو، دریچه تهویه صندلی های عقب، چراغ های جلو و عقب LED، چراغ روشنایی در روز، چراغ های خودکار، سنسور باران، سیستم بخار زدای شیشه جلو، شیشه های سولار، چراغ مشایعت تا درب منزل، کامپیوتر سفری با نمایشگر 4.2 اینچی، کنترل های سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، ساب ووفر و آمپلی فایر، سیستم اندروید اتو و اپل کار پلی، نمایشگر 8 اینچی و سیستم صوتی حرفه‌ای اینفینیتی را نام برد.

هیوندای آزرا جدید

در خصوص تجهیزات ایمنی نیز آزرا مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای پرده ای، کیسه هوای زانویی راننده، ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد، سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری و سیستم هشدار در هنگام ترمز است.

آزرا 2018

آزرا با موتورهای متنوعی در بازار جهانی موجود است که از 2.4 تا 3.5 لیتر را شامل می شوند. اما با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای دارای حجم بیش از 2.5 لیتر باید گفت که ضعیف ترین مدل این خودرو وارد بازار کشور خواهد شد.

البته این مدل همچنان مشخصات مناسبی دارد و با هیوندای سوناتا یکسان است. موتور 2.4 لیتری این خودرو از نوع GDI است و می تواند 187 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

انتقال نیرو در هیوندای آزرا با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک انجام می شود و این خودرو را در عرض 9.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. مصرف سوخت ترکیبی آزرا 2.4 لیتری نیز تنها 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

هیوندای آزرا جدید

زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی هیوندای آزرای جدید هنوز اعلام نشده است اما در آینده ای نزدیک اعلام خواهند شد. با توجه به قیمت فعلی هیوندای سوناتا (حدود 240 میلیون تومان) و هیوندای سانتافه (حدود 330 میلیون تومان) انتظار می رود که در صورت تغییر نکردن تعرفه های واردات، آزرای جدید قیمتی در حدود 350 میلیون تومان داشته باشد و بتواند فروش خوبی را در بازار سدان های لوکس تجربه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Gimli
    Gimli | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    جدا از این خبر اصن فاز اینا درباره ممنوع کردن خودروهای بالا ۲۵۰۰ سی سی چیه :/

  • Amir M Zadeh
    Amir M Zadeh | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    ایران بازار خودرو های از رده خارج شده..هیوندای اعلام کرد دیگه روی هیوندای آزرا کار نمیکنه همین دیجیاتو خبرش و زده بود

  • 68peyman
    68peyman | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    طوری میگی سرزمین پارس انگار اینجا چه خبره

  • milad
    milad | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    اتاقش رو رسما از بی ام و کپی زدن ، مو نمیزنه

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی خوشگله حیف پول نداریم

مطالب پیشنهادی