ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید مایکروسافت خبر از لولای تاشوی 360 درجه تبلت می دهد

در دی ماه سال جاری پتنتی از مایکروسافت به صورت عمومی منتشر شد که خبر از تبلتی تا شو و بهره مند از نمایشگر دوگانه به نام آندرومدا می داد که می توانست در هنگام تا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در دی ماه سال جاری پتنتی از مایکروسافت به صورت عمومی منتشر شد که خبر از تبلتی تا شو و بهره مند از نمایشگر دوگانه به نام آندرومدا می داد که می توانست در هنگام تا شدن به اندازه یک تلفن هوشمند در آید. حالا پتنتی از کمپانی یاد شده منتشر گشته که گجتی با نمایشگر دوگانه را نشان می دهد که می تواند از 0 تا 360 درجه باز یا بسته شود.

بر اساس این پتنت کاربر می تواند زاویه بین دو نمایشگر را به مقدار دلخواه بین 0 تا 360 درجه قفل کند

بر اساس اطلاعات این پتنت نمایشگر دوگانه از یک سیستم قفل مغناطیسی به نام «قفل بلوک مغناطیسی  یک دیوایس الکترونیکی» بهره می برد که به لطف آن هر زاویه ای که توسط کاربر برای تبلت تاشو انتخاب شود، قفل می گردد و از تغییر ناخواسته آن جلوگیری می شود.

به نظر می رسد تبلت یاد شده با سیستم عامل ویندوز ویژه ای همراه شود

درخواست ثبت این پتنت اولین بار در مرداد تا شهریور سال 95 ارائه شده. یادآوری می کنیم در پتنتی که پیش از این به نام آندرومدا اشاره کرده بود، خبر از سیستم عامل ویندوز ویژه ای را برای تبلت مذکور می داد. همچنین دو نمایشگر آن به کاربر امکان یادداشت برداری روی آنها را می داد به نحوی که حسی مشابه با نوشتن روی کاغذهای معمولی را القا کند.

پیشتر رندرهایی از تبلت تاشوی مایکروسافت منتشر شده بود که اشاره به گجتی بهره مند از نمایشگر تاشوی دوگانه با زوایای قابل تنظیم 0 تا 360 درجه داشت. انتظار می رود در صورتی که مایکروسافت قصد تولید این تبلت را داشته باشد، در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آن باشیم. با این حال مشخص نیست که آیا در نهایت پتنت های اخیر کمپانی ساکن ردموند به تولید یک محصول نهایی منجر می شوند یا به گنجینه پتنت های استفاده نشده این کمپانی می پیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    اونی ک من توی تصویر دیدم ۱۸۰ درجه س

    در ضمن مگه لولا هم پتنت داره ؟ خخخ

مطالب پیشنهادی