ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE از دو تلفن همراه قدرتمند اما ارزان قیمت رونمایی کرد

موبایل های شرکت ZTE به قیمت بسیار مناسب در برابر سخت افزاری که ارائه می شود شهرت دارند. چه پرچمدارها و دستگاه های قدرتمند و چه موبایل های اقتصادی آن ها از دیگر شرکت ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۱

موبایل های شرکت ZTE به قیمت بسیار مناسب در برابر سخت افزاری که ارائه می شود شهرت دارند. چه پرچمدارها و دستگاه های قدرتمند و چه موبایل های اقتصادی آن ها از دیگر شرکت ها معمولا ارزان تر ازت و این رویه حالا با Blade V9 و Blade V9 Vita که در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شده ادامه یافته است.

از لحاظ ظاهری ZTE Blade V9 درخشنده و براق است، بدنه ای فلزی دارد که بین دو پنل شیشه ای در قسمت پشت و جلو قرار گرفته. در قسمت پشتی یک ست دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت را داریم و در قسمت جلویی نیز نمایشگری ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ دیده می شود.

در زیر نمایشگر اسنپدراگون ۴۵۰ با هشت هسته و فرکانس سرعت ۱.۸ گیگاهرتز قرار دارد و در دو مدل ۲ گیگابایت رم/۳۲ گیگابایت حافظه و ۳ گیگابایت رم/۶۴ گیگابایت حافظه ارائه می شود. انرژی همه این ها توسط یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری تامین می شود.

در بخش دوربین نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مشاهده می شود که با دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی همراه شده تا عمق داده های تصویر را ثبت کند. ZTE با افتخار می گوید که این دوربین ها توانایی ثبت تصویر در نور اندک را دارند و هر جا که باشید می توانید عکس های خوبی بگیرید. دوربین جلو هم یک ۸ مگاپیکسلی است که مختص گرفتن سلفی هاست.

این موبایل همراه با اندروید ۸ اوروی عرضه می شود و از طریق یک میکرو یو اس بی می توان آن را شارژ یا اطلاعات را جا به جا کرد که وجود این پورت کمی ناامید کننده است. اما باید خوشحال بود که جک هدفون ۳.۵ میلی متری از Blade V9 حذف نشده.

تلفن همراه دیگری هم به نام Blade V9 Vita معرفی شده که کمی کوچکتر و البته ضعیفتر است اما خب طبعا ارزن تر هم هست. نمایشگر ۵.۴۵ اینچی آن نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد و زیر آن پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۳۵ با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری قرار گرفته.

Blade V9 Vita در دو مدل ۲ گیگابایت رم/۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و دوربین های اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد.

این دو موبایل فعلا قرار است در چند کشور اروپایی، مکزیک و چین عرضه شود اما به زودی می توان انتظار عرضه آن در کشورهای دیگر را نیز داشت. در مورد قیمت هم باید گفت که مدل Blade V9 بهایی حدود ۳۳۰ دلار (۲۶۹ یورو) و مدل ویتا نیز قیمت تقریبی ۲۲۰ دلار (۱۷۹ یورو) دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی