جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما در ویجیاتو

سازمان ERSB وجود لوت باکس در بازی ها را با برچسبی به خریداران اطلاع می دهد

سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرده که از این پس یک برچسب جدید به بازی های فیزیکی موجود در بازار آمریکا اضافه خواهد شد که وجود پرداخت درون برنامه ای را به مشتریان اطلاع می دهد. این برچسب در هر استوری که امکان دانلود این بازی ها را مهیا می کند نیز قرار خواهد داشت.

این برچسب به مشتریان اطلاع می دهد که آن ها می توانند آیتم های دیجیتالی موجود در بازی را با پول واقعی خریداری کنند. ERSB می گوید که باید توقع استفاده از آن را در آینده نزدیک داشت.

مدیر ERSB در این مورد می گوید: «صنعت بازی های ویدیویی به طور مداوم در حال تکامل و نوآوری بوده و سیستم ERSB نیز از این قضیه پیروی می کند. هدف ما این است که والدین دقیق ترین ابزار را برای تصمیم گیری در مورد عنوانی که برای فرزندشان تهیه کرده اند در اختیار داشته باشند.»

در نشست مطبوعاتی مرتبط با این موضوع، اعلام شد که برچسب جدید تفاوت خاصی بین لوت باکس ها و محتویات قابل دانلودی قائل نمی شود. بر اساس تحقیقات ERSB، مشخص شده که اکثر والدین دقیقاً با لوت باکس ها آشنا نیستند و والدینی که از این موضوع آگاه بودند، از هزینه های کودکان خود در بازی ها آگاهی بیشتری دارند.

برای آگاهی بخشی هرچه بیشتر، ERSB وب سایتی تازه نیز تاسیس کرده است. مدیر این سازمان می گوید: «پدر و مادر ها نیاز به اطلاعات ساده دارند و ما نمی توانیم آن ها را با جزییات فراوانی همراه کنیم. ما باید روشن، مختصر و آسان اطلاعات را در اختیار آن ها قرار بدهیم.»

پیش از این یکی از سناتورهای ایالات متحده از ERSB خواسته بود تا این موضوع را مشخص کند که آیا آیتم های خرید درون برنامه ای با یک روش اخلاقی و شفاف به فروش می رسند یا خیر. این سناتور نگران بود که ماهیت اتفاقی بودن محتویات لوت باکس ها، شبیه به مکانیزم قمار در کازینوها است. البته ESRB عقیده دارد که نباید لوت باکس ها را با قمار یکی دانست.

مطالب مرتبط

آیا خرید لوت باکس ها به کاربران بازی ها القا می شود؟

به تازگی اعلام شده است که قوانین مربوط به شرط بندی کشور فرانسه لوت باکس ها را قمار تشخیص نمی دهد. گزارشی که به تازگی از جانب سازمان ARJEL منتشر شده نشان می دهد که با وجود این که برخی از المان های قمار در لوت باکس ها دیده می شود، اما نمی توان به... ادامه مطلب

میکروترنزکشن یا پرداخت درون برنامه ای، آن قدر ها هم که گیمر ها اصرار دارند بد نیست

همین چند روز پیش بود که با دوستانم مشغول به بازی کردن بتلفیلد 1 بودم. اوقات خوشی را در کنار آن ها پشت سر می گذاشتم، چندین ساعت بی وقفه بازی کرده بودم و قصد هم نداشتم که از پای بازی بلند شوم. ای کاش شرایط به همین شکل پیش می رفت، اما اتفاقی افتاد... ادامه مطلب

پرداخت هاى درون برنامه اى سری فیفا تغيير خواهند كرد

طی سالی که گذشت بسیاری خرید پک های بخش Ultimate Team سری فیفا را یک نوع قمار کردن می دانستند و در همین راستا انتقادهای زیادی به الکترونیک آرتز به عنوان ناشر این سری وارد شد.حال یکی از سران ارشد این کمپانی اعلام کرده که قرار است در فیفا 19، کاربران از آن چه که... ادامه مطلب

ستاره ای که سوخت؛ چطور الکترونیک آرتز یکی از مورد انتظارترین بازی هایش را نابود کرد؟

مدتی می شود که بحث لوت باکس های استاروارز بتل فرانت ۲ حسابی داغ شده. به نوعی این موضوع سوژه بحث گیمرها و نقل محافل ژورنالیست ها شد و برای مدتی تیتر سایت های مختلف بود.انصافا الکترونیک آرتز چند سالی بود که خیلی خوب کار می کرد. سیاست هایش را بشخصه دوست داشتم و دیگر... ادامه مطلب

عاقبت اعتیاد به فیفا؛ یک فیفاباز در دو سال ۱۶ هزار دلار هزینه کرد

یکی از کاربران فیفا با توجه به قانون حفاظت از اطلاعات، درخواست به دست آوردن اطلاعاتی که الکترونیک آرتز از او جمع آوری کرده را داد و به بیشتر از 100 صفحه از آن دست یافت. این قانون از ماه گذشته در سرتاسر اروپا به اجرا درآمد و این امکان را به شهروندان اتحادیه اروپا... ادامه مطلب

نظرات ۲

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x