ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Cover Fire؛ دشمن پشت پناهگاه ها

در این چند هفته، بازار بازی های جدید اندروید حکم برهوتی بی آب و درخت را داشت. هر چه قدر iOS از نظر بازی های موبایل به عملکرد خوبش ادامه می دهد، خیلی از بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

در این چند هفته، بازار بازی های جدید اندروید حکم برهوتی بی آب و درخت را داشت. هر چه قدر iOS از نظر بازی های موبایل به عملکرد خوبش ادامه می دهد، خیلی از بازی های تازه عرضه شده اندروید یا قبلا در مرحله سافت لانچ بودند و یا ارزش تجربه کردن ندارند.

البته این وضعیت پایدار نیست. آخر همین هفته نسخه اندروید Cytus II عرضه می شود و در ادامه با انتشار بازی مورد انتظار Florence و نسخه کامل Shadowgun Legends در فاصله زمانی کم نسبت به دیگر، بازار بازی های اندروید دوباره پر رونق می گردد.

اما تا آن موقع، برای امروز تصمیم گرفتیم به یکی از بازی های خوب سال گذشته که به صورت کامل معرفی نکردیم بپردازیم؛ Cover Fire که با میانگین امتیازی 4.7 چه در گوگل پلی و چه در اپ استور، یکی از محبوب ترین بازی های اکشن تلفن های هوشمند به شمار می رود.

مرحله های بازی نسبت به Hero Hunters کوتاه تر هستند.

Cover Fire همانگونه که اسمش نشان می دهد، عنوانی اکشن و کاور محور به شمار می رود. یعنی در هر مرحله، پشت کاورها سنگر می گیرید و لحظه ای که شرایط را مناسب دیدید، از پناهگاه بیرون آمده و به دشمنان شلیک می کنید، چرخه ای خسته کننده که وجود سناریوهای مختلف آن را از تکراری شدن نجات داده است.

در واقع Cover Fire شخصیت های مختلفی دارد که تفاوت هایشان، هر چند کم اما تاثیرگذار، باعث شده تا هر کدام دارای سبک گیم پلی خاص خودشان باشند. بنابراین همیشه پشت کاور نیستید و با مسلسل به دشمنان تیراندازی نمی کنید، گاهی اوقات سوار بر هلیکوپتر با آرپیجی سربازان دشمن را هدف قرار می دهید.

نمایی از بخش ارتقا؛ بعد از پیروزی در هر مرحله کارت هایی به دست می آورید و می توانید با آن ها شخصیت های تان را قدرتمند تر کنید. البته بازی در پول دادن کمی خساست به خرج می دهد.

بعضی وقت ها نیز با یک اسنایپر و از فاصله دور بدون آنکه کسی شما را ببیند، آن ها را می کشید. همین تنوع خوب مرحله ها نسبت به نمونه های مشابه، Cover Fire را به عنوانی سرگرم کننده تبدیل کرده است. البته توسعه دهنده می توانست در طول مراحل از پتانسیل های بیشتر عنوانش استفاده کند ولی تا همینجا نیز با اکشن جذابی رو به رو هستیم.

اما بزرگترین علت محبوبیت Cover Fire، گیم پلی جذاب بازی نیست و این عنوان بیشتر به خاطر ذات آفلاین و گرافیکش با استقبال خیلی خوب بازیکن ها مواجه شده است. بازی های اکشن آفلاین دیگر جایگاهی بین بازار اسمارت فون ها ندارند و عناوینی همانند Cover Fire مثل لنگه کفشی در بیابان می مانند.

در کنار بخش داستان آفلاینی، یک قسمت آنلاین نیز وجود دارد که در آن با انجام ماموریت های مختلف امتیازاتی به دست می آورید. یکی از جالب ترین این ماموریت ها را می توانیم جنگ با زامبی ها بنامیم.

جدا از اینکه ساخته استودیوی Genera Games نسبت به حجمش، از گرافیک مناسبی بهره مند است. البته در مقایسه با بازی های امروزی، بعضی بخش ها به خصوص بافت ها جای کار زیاد دارند ولی عملکرد پایدار Cover Fire حتی روی دیوایس های ضعیف تر، باعث شده تا این مشکلات خیلی به چشم نیایند.

Cover Fire چیزی بیشتر از یک شوتر کاور محور خوب نیست. با وجود اینکه در این سبک همچنان Hero Hunters را به خاطر داشتن یک گیم پلی مفرح تر پیشنهاد می کنیم، ولی اگر یک تجربه کاملا آفلاین شوتر می خواهید Cover Fire به راحتی راضی نگه تان می دارد.

Cover Fire

Cover Fire

سازنده: Genera Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 719.7 / 355 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hamed Nakhei
    Hamed Nakhei | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    سلام به نظر من این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای نسبت به بازبهای مشابه با این حجم داره من یه سئوال دارم اینکه این بازی دارای چند مرحلس من به مرحله کارت 9رسیدم که این قسمت درمجموع 11مرحله داره کارت 10برایم باز نمیشود حالا میخام بدونم ایا این بازی مرحله دیگری دارد یا نه از دوستان میخام که راهنمایم کنن مرسی

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    بازی شوتر آنلاین زیاد داریم و اینکه گرافیک و حجم مدرن هم برای بخش داستانی اش هست

  • hosss021
    hosss021 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    برادر سبک بازی مدرن زمین تا اسمون با این بازی فرق داره اصلا قابل مقایسه با هم نیست. مدرن کمبت پنج بهترین بازی از نظر گرافیک و گیم پلی بین بازی های شوتر انلاین داره

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    به نظر من که بهترین بازی تفنگی اندروید همین بازیه ...مدرن کمبات های گیم لافت علاوه بر انلاین بودن ..پرداخت های درون برنامه ای مزخرفی هم دارند

مطالب پیشنهادی