ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی فارکرای 5 را تنها در 5 دقیقه به اتمام برسانید [تماشا کنید]

بازی فارکرای 5 روز پنجشنبه هفته جاری عرضه می شود. طبق گفته سازندگان بازی، برای تمام کردن این عنوان به 25 ساعت زمان نیاز خواهید داشت اما راهی مخفی وجود دارد که می توان فارکرای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

بازی فارکرای 5 روز پنجشنبه هفته جاری عرضه می شود. طبق گفته سازندگان بازی، برای تمام کردن این عنوان به 25 ساعت زمان نیاز خواهید داشت اما راهی مخفی وجود دارد که می توان فارکرای 5 را تنها در 5 دقیقه به پایان رساند.

در ابتدای بازی، شما در نقش مامور پلیسی هستید که به همراه سایر اعضای تیم خود می خواهد سردسته گروهی عجیب در مونتانا، با نام جیکوب سید را دستگیر کند. در اولین سکانس بازی وظیفه دارید تا به کلیسایی که جیکوب در آن قرار دارد رفته و به دستانش دستبند بزنید.

اگر این کار را برای دقایقی انجام ندهید، با دیالوگ «خداوند اجازه نخواهد داد که دست شما به من برسد.» از سوی جیکوب روبرو می شوید و بعد از مدتی سایر اعضای پلیس نیز شروع به حرف زدن با یکدیگر می کنند و جیکوب هم به زدن حرف های عجیب و غریب خود ادامه می دهد.

بعد از یک و نیم دقیقه، سکانسی پخش می شود که کلانتری که کنار شما قرار دارد، با دست بند نزدن شما به جیکوب موافقت می کند و با گفتن جمله «هیچ کدام از افراد حاضر این محل را زنده ترک نخواهند کرد»، همراه شما از کلیسا خارج می شود. بعد از خروج شما از کلیسا، تیتراژ سازندگان بازی پخش می شود و بعد از آن می توانید دوباره فارکرای 5 را شروع کرده و این بار مسیر اصلی داستان را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    دیجیاتو یه نقص بزرگ داره که الان میگم اونم اینکه مثلا توی اروپا اندروید 9 واسه ی s9 منتشر شه پوشش میده ولی اندروید نوقا توی ایران واسه ی G5 قبلا اومده بود و الان اندروید اوریو توی ایران واسه ی نوت 8 اومد پوشش نداد

  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    پ ب درد نمیخوره

    • alig
      alig | ۴ فروردین ۱۳۹۷

      اول کامل بخون متنو بعد نظربده

مطالب پیشنهادی