ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه توسعه دهندگان هدست مجیک لیپ باید در گاوصندوق های امن نگهداری شوند

مجیک لیپ به رازداری معروف است. این شرکت، تنها هدست واقعیت افزوده خود را برای سال‌های متمادی از چشم عموم مردم دور نگه داشته و هر از چندگاهی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می کند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

مجیک لیپ به رازداری معروف است. این شرکت، تنها هدست واقعیت افزوده خود را برای سال‌های متمادی از چشم عموم مردم دور نگه داشته و هر از چندگاهی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می کند. با درنظرگیری این موضوع، احتمالاً جای تعجب ندارد که بشنویم نسخه توسعه دهندگان این هدست، با شرطی غیرعادی به دست آنها می رسد؛ هر زمان که هدست در حال استفاده نیست، باید در گاوصندوقی امن نگداری شود.

این خبر از سوی خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده و در کنار آن، عرضه «محدود» مجیک لیپ برای برخی از توسعه دهندگان به تایید رسیده است؛ تا پایان سال جاری میلادی هم توسعه دهندگان بیشتری به این هدست واقعیت افزوده دسترسی خواهند داشت. بنابراین می توان فرض را بر این گذاشت که مجیک لیپ هرکاری می کند تا ماجرای مشهور لو رفتن آیفون 4 تکرار نشود.

در حال حاضر، هنوز به اطلاعات بسیار اندکی درباره مجیک لیپ دسترسی داریم. این هدست واقعیت افزوده در دو اندازه به دست مشتریان می رسد و تنها یک بند دارد که هدست را از پشت روی سر کاربر محکم می کند. مجیک لیپ با ارتباط سیمی به کامپیوتری کوچک و دیسک-شکل متصل می شود که می توان آن را به کمربند بست یا داخل جیب قرار داد و کنترل هم با یک ریموت کوچک وایرلس انجام می شود.

مجیک لیپ وعده تکنولوژی پیشرفته ای را داده که حتی پا را از هولولنز مایکروسافت نیز فراتر خواهد گذاشت؛ با این حال تنها مدرکی که برای اثبات این ادعا داریم، گزارش بسیار مثبتی است که نشریه RollingStone درباره اش نوشت. به نظر می رسد سرمایه گذاران هم به مجیک لیپ علاقه مند شده اند و اوایل ماه جاری میلادی، این شرکت سرمایه ای 461 میلیون دلاری از سرمایه گذاران عرب دریافت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی