ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این هارد درایو، حافظه‌ای 1 ترابایتی برای ذخیره فایل‌ها و اپلیکیشنی برای ادیت آنی آنها دارد

هرکسی که مجبور است برای آپلود ویدیوها و فایل های تصویری حجیم در کامپیوتر خود مدت زیادی منتظر باقی بماند، احتمالاً خوشحال خواهد شد که بداند کمپین کیک استارتری برای یک هارد درایو پرتابل به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

هرکسی که مجبور است برای آپلود ویدیوها و فایل های تصویری حجیم در کامپیوتر خود مدت زیادی منتظر باقی بماند، احتمالاً خوشحال خواهد شد که بداند کمپین کیک استارتری برای یک هارد درایو پرتابل به راه افتاده که می تواند از فایل های شما بک آپ گرفته و خدمات آپلود در حال حرکت را درست پس از ثبت تصاویر ارائه دهد.

کمپانی سازنده این هارد درایو می گوید دیگر نیازی به حمل لپ تاپ خود برای تصویربرداری در فضای باز نیستید و می توانید از اپلیکیشن مخصوص آن برای ادیت فایل ها و آپلودشان به دراپ باکس بهره ببرید. این دیوایس Gnarbox 2.0 نامیده می شود و امکان قرار دادن کارت های SD را در هارد درایو مهیا می کند تا ابزاری سنتی برای بک آپ گیری نیز داشته باشد.

این هارد درایو مدلی ارتقایافته از Gnarbox 1.0 است که همین حالا راهکاری برای نگهداری موبایل فایل های حجیم و آپلود آنها ارائه می دهد؛ این هارد درایو هم پیشتر در کیک استارتر شروع به کار کرده بود. بعد از عرضه موفقیت آمیز Gnarbox 1.0 در سال 2015، کمپین Gnarbox 2.0 هم با موفقیت قابل توجهی همراه بوده و با عبور از هدف گذاری اولیه 75 هزار دلاری، در حال حاضر سرمایه ای 422 هزار دلاری به دست اورده.

Gnarbox 2.0 که همراه با حافظه ای 1 ترابایتی از راه می رسد، با گلکسی اس 6 الی گلکسی اس 9، گوگل پیکسل و اکثر دیوایس های اپل سازگاری دارد. با عرضه Gnarbox 2.0، مدل نخست این هارد درایو و اپلیکیشن سال 2014 آن کماکان پشتیبانی خواهند شد اما کمپانی سازنده از همین حالا ورژن جدید اپ خود را روی iOS و اندروید منتشر کرده است. در نهایت ناگفته نماند که این هارد درایو قرار است طی ماه سپتامبر امسال عرضه شود اما مثل اکثر کمپین های کیک استارتر، تضمینی در این مورد وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    ویدئو پخش نمیشه

مطالب پیشنهادی