ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات جدیدی از موبایل ال جی G7 ThinQ مشخص شد

دیروز رندر رسمی موبایل G7 ThinQ ال جی منتشر شد که برخی جزئیات ظاهری آن را نشان داده می داد. اکنون برخی از خصوصیات دیگر این تلفن هوشمند مشخص شده است. همان طور که در تصاویر رندر G7 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵

دیروز رندر رسمی موبایل G7 ThinQ ال جی منتشر شد که برخی جزئیات ظاهری آن را نشان داده می داد. اکنون برخی از خصوصیات دیگر این تلفن هوشمند مشخص شده است.

همان طور که در تصاویر رندر G7 ThinQ دیده شده بود، دوربین اصلی آن دوگانه خواهد بود. این دوربین دارای دو حسگر 16 مگاپیکسلی است. یکی از دوربین های اصلی از گشودگی دهانه لنز f1.6 و با حسگر رنگی RGB بهره می برد. در حالی که دوربین دوم زاویه دید عریض 107 درجه ای را ارائه می دهد.

هوش مصنوعی ارائه شده در G7 ThinQ امکان تشخیص سوژه ها را برای دوربین فراهم می کند و به صورت خودکار بهترین حالت عکاسی را تنظیم کرده و به کاربر پیشنهاد می دهد.

ال جی همچنین فناوری «SuperPixel» را در موبایل مورد بحث تعبیه کرده که به لطف آن پیکسل های همجوار، با همکاری یکدیگر امکان ثبت تصاویر بهتر در شرایط نوری ضعیف را فراهم می آورند.

هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این موبایل پرچمدار به گسترش کارایی های دستیار صوتی هوشمند گوگل نیز کمک می کند. به این ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به دخالت دست G7 ThinQ را با فرمان های خود کنترل کنند. مشابه با این قابلیت قبلاً توسط دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ ارائه شده بود.

تلفن هوشمند پرچمدار یاد شده دارای بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود. این طراحی پیشتر در آیفون 10 (بررسی دیجیاتو)، و نیز پرچمداران اندرویدی از جمله سری P20 هواوی دیده شده بود و به نظر می رسد در ماه های آتی به یکی از ترندهای اصلی فناوری در حوزه موبایل بدل شود.

کاربران قادر خواهند بود کناره های چپ و راست بریدگی بالای نمایشگر را به رنگ مشکی تغییر دهند تا به این ترتیب یک دست تر به نظر برسد.

G7 ThinQ در تاریخ 12 اردیبهشت ماه در نیویورک و یک روز پس از آن در کره جنوبی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina
    sina | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    گوشی خوبیه حیف دیگه نمیشه با این وضعیت پرچمدار خرید

    • mahdi
      mahdi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

      موافقم

مطالب پیشنهادی