ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندرهای موبایل OnePlus 6 وان پلاس
تکنولوژی

افشای رندرهایی از طراحی ظاهری موبایل OnePlus 6

امروز رندرهایی تبلیغاتی از کیس های محافظ پرچمدار جدید وان پلاس یعنی OnePlus 6 در فضای مجازی منتشر شده که نمایی کاملاً واضح را از طراحی ظاهری موبایل مذکور را در اختیار ما قرار می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

امروز رندرهایی تبلیغاتی از کیس های محافظ پرچمدار جدید وان پلاس یعنی OnePlus 6 در فضای مجازی منتشر شده که نمایی کاملاً واضح را از طراحی ظاهری موبایل مذکور را در اختیار ما قرار می دهد.

کمپانی سازنده تا امروز اطلاعات جسته و گریخته و تصاویر برش خورده متعددی را از پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود منتشر نموده بود، اما این نخستین بار است که تصاویری کامل از این موبایل منتشر می شود. این تصاویر به لطف رندرهایی که OnePlus 6 را در مدل های مختلف قاب محافظ کمپانی Olixar نشان می دهد در اختیار ما قرار گرفته اند و تمام شایعات پیشین در خصوص موبایل مورد بحث را تایید می کنند.

رندرهای موبایل OnePlus 6 وان پلاس

در نمای ظاهری شاهد یک نمایشگر با حاشیه های بسیار کم و شکاف بالای آن هستیم. همین شکاف بود که حرف و حدیث های فراوانی را در فضای مجازی به راه انداخت. بدنه پشتی پرچمدار جدید وان پلاس نیز از جنس شیشه خواهد بود که خبر از احتمال بالای پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم می دهد.

در این بخش یک ماژول دوربین دوگانه به همراه فلش LED و سنسور اثر انگشت با ابعادی نسبتاً کوچک جا خوش کرده اند. این نوع چینش سبب شباهت OnePlus 6 به پرچمداران جدید سامسونگ در بخش پشتی می شود. پورت USB-C در زیر دستگاه نیز قابل رویت است.

 رندرهای موبایل OnePlus 6 وان پلاس

انتظار می رود پرچمدار جدید وان پلاس در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) رونمایی شود. از جمله ویژگی های سخت افزاری گوشی مورد بحث می توان به بهره مندی آن از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره نمود. گفته شده دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی سازنده دوربین دوگانه OnePlus 6 هستند. در بالای نمایشگر نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی جا خوش کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • rashedi
    rashedi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    یعنی وان پلاس وایمیسه همه برندا گوشیاشونو معرفی کنن بعد همه طراحیارو با هم قاطی می‌کنه پرچمدارشو معرفی می‌کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی