ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ربات تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Vgifbot؛ از ویدیوها تصاویر گیف بسازید

برای ساخت GIF از ویدیوها راه های بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها پیچیده و برخی دیگر به شدت سر راست و ساده اند. اما شاید سر راست ترین راهی که می شود ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

برای ساخت GIF از ویدیوها راه های بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها پیچیده و برخی دیگر به شدت سر راست و ساده اند. اما شاید سر راست ترین راهی که می شود برای بیرون کشیدن GIF ها از دل ویدیوها به سراغش رفت، استفاده از ربات های تلگرام باشد. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

به همین منظور، امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام از Vgifbot برای تان می گوییم که به کمک آن خیلی راحت می توانید از ویدیوهای تان GIF های جذاب تهیه کنید. Vgifbot از آن دسته ربات هایی است که عملکردی شبیه به یک میانبر دارد. به طوری که به کمک این ربات پردازش های پیچیده در سریع ترین حالت ممکن تغییر شکل می دهند و ظاهری ساده به خود می گیرند. این ظاهر ساده، به کاربر این اجازه را می دهد، بدون آنکه پا در مسیری پر پیچ و خم بگذارد در کمترین زمان ممکن به چیزی که می خواهد برسد.

پیش تر نیز در دیجیاتو از فوتوشاپ و نحوه ساخت GIF به کمک آن برای تان گفته ایم و اگر آن مطلب را خوانده باشید، می دانید که پیمودن این مسیر می تواند تا چه اندازه پر زحمت و پیچیده باشد. اما تمام آن مسیر طولانی به کمک Vgifbot خلاصه می شود و می توانید تنها با گذراندن چند مرحله ساده، به فایل GIF مورد نظر خود برسید. خوشبختانه Vgifbot هم حسابی دست تان را باز گذاشته و می توانید از چند طریق مختلف، ویدیوهای تان را برایش ارسال کنید.

Vgifbot

به گفته توسعه دهندگان این ربات، Vgifbot قابلیت شناسایی URL و هر نوع فرمت ویدیویی را دارد و می توانید با ارسال مستقیم فایل ویدیو یا لینک آن، GIF خود را دریافت کنید. ارسال ویدیو، شاید سخت ترین بخش کار با Vgifbot باشد. چرا که باقی مسیر تماما خودکار صورت می گیرد و کاربر در ادامه راه با هیچ مرحله پیچیده ای رو به رو نیست. با ارسال ویدیو، Vgifbot فقط از شما می پرسد که می خواهید ویدیو به صورت کامل تبدیل به GIF شود یا اینکه فقط بخشی از آن برای تان مهم است.

اینجاست که انتخاب با شماست و می توانید بسته به نیازتان هر یک از گزینه های موجود را انتخاب کنید. البته اگر بخواهید که بخشی از ویدیو به GIF تبدیل شود، باید کمی فقط بگذارید و مدت زمان مورد نظر خود را برای Vgifbot تعریف کنید. با به پایان رسیدن این مراحل، دیگر Vgifbot کاری با شما ندارد. فقط از شما می خواهد که چند لحظه صبور باشید تا کارش به پایان برسد و فایل GIF ساخته شده را برای تان ارسال کند.

خوشبختانه کیفیت GIF های ساخته شده توسط Vgifbot نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و ایراد خاصی در آن ها به چشم نمی خورد. فقط ای کاش که روی GIF های ساخته شده، واترمارک Vgifbot قرار نمی گرفت تا نتیجه نهایی کیفیت مطلوب تری پیدا می کرد. اما در کل Vgifbot ربات خوبی است و می تواند برای افرادی که از GIF ها به وفور در مکالمات خود استفاده می کنند، به شدت جذاب باشد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی