ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت میزو از ایرباد بیسیم پاپ و ایرفون هیلو لیزر رونمایی کرد

به تازگی شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش یعنی میزو ۱۵ ، ۱۵ پرو و ۱۵ لایت رونمایی کرده است. این موبایل‌ها که به علت ۱۵ سال فعالیت این شرکت در زمینه‌ی تولید موبایل‌های هوشمند اینگونه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

به تازگی شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش یعنی میزو ۱۵ ، ۱۵ پرو و ۱۵ لایت رونمایی کرده است. این موبایل‌ها که به علت ۱۵ سال فعالیت این شرکت در زمینه‌ی تولید موبایل‌های هوشمند اینگونه نام گذاری شده‌اند قرار است تا نهم اردیبهشت ماه به بازار موبایل چین عرضه شوند. این کمپانی در کنار سه گوشی ذکر شده، دو محصول نیز برای دوستداران موسیقی معرفی کرده که ایرباد بیسیم پاپ و ایرفون هیلو لیزر نام دارند.

ایرباد بیسیم پاپ میزو، بسیار شبیه به ایرپاد‌های اپل طراحی شده و ۵.۸ گرم وزن دارد. این ایرباد در برابر آب مقاوم بوده و از طریق بلوتوث به موبایل‌های یاد شده وصل می‌شود. ضمن اینکه با استفاده از قابلیت‌های لمسی و دستیار صوتی تبعیه شده در این ایرباد، می توان پخش موسیقی و تماس‌‌ها را کنترل نمود.

گجت‌ یاد شده قرار است تنها به رنگ سفید و به همراه یک جعبه همرنگ عرضه شود. این جعبه که شارژر این ایرباد به شمار می‌رود را می‌توان از طریق پورت USB type C موجود در آن یا یک پد وایرلس شارژ نمود.

باتری این ایرباد ظرفیتی ۸۵ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد و می‌توان با یک بار شارژ، ۳ ساعت از آن استفاده نمود. این در حالیست که جعبه‌ی شارژر این محصول با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت قادر است، ۱۲ ساعت ایرباد بیسیم پاپ را شارژ کند.

ایرفون هیلو لیزر، یک هدفون سیمی با اصالت به حساب می‌آید که از سیستم نورپردازی لیزی بهره می‌گیرد. ایرفون یاد شده با استفاده از این سیستم قادر است بر اساس ریتم موسیقی پخش شده، نورپردازی‌های جالبی بیافریند.

البته کاربران می‌توانند در صورتی که به نورپردازی علاقه ندارند، این ویژگی پرمصرف را خاموش کنند. این گجت از یک باتری با ظرفیت ۳۶۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌‌برد که بر اساس میزان استفاده از سیستم نورپردازی لیزری می‌تواند از ۵ تا ۱۵ ساعت عمر داشته باشد.

این تجهیزات جانبی قرار است در نهم اردیبهشت‌ماه همراه با سری موبایل‌های میزو 15 به بازار عرضه شوند. ایرفون هیلو لیزر نرخی معادل ۱۵۸ دلار خواهد داشت، در حالی که ایرباد بیسیم پاپ به قمیتی معادل ۷۹ دلار عرضه خواهد شد. البته باید در نظر داشت که یک پد شارژر وایرلس هم به همراه این گجت‌ها عرضه می‌شود که تهیه‌ی آن ۱۶ دلار هزینه می‌برد.

تماشا کنید: خانواده‌ موبایل‌های میزو ۱۵ معرفی شدند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی