ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذن فون مکس پرو M1
تکنولوژی

گوشی میان رده Max Pro M1 ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

چندی پیش ایسوس موبایل میان رده ذن فون مکس پرو M1 را معرفی کرد که قرار است در وهله نخست به هند و سپس بازار دیگر کشورها عرضه گردد. در حال حاضر صرفا می دانیم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۳

چندی پیش ایسوس موبایل میان رده ذن فون مکس پرو M1 را معرفی کرد که قرار است در وهله نخست به هند و سپس بازار دیگر کشورها عرضه گردد.

در حال حاضر صرفا می دانیم که این موبایل قرار است از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه با قیمت های ۱۶۰ و ۲۰۰ دلار به ترتیب برای مدل بهره مند از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار هند عرضه شود.

طبق اعلام ایسوس همچنین نسخه پیشرفته تری از این موبایل نیز همراه با ۶ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به زودی رونمایی می شود اما هیچ جزئیاتی در رابطه با قیمت آن در دسترس نیست.

ذن فون مکس پرو M1

همانطور که پیش بینی می شد این موبایل «تجربه اندروید خالص» را در اختیار کاربرانش می گذارد با این حال اما حرفی از وجود اندروید وان در آن به میان نیامده. این گوشی از همان ابتدا با اندروید اوریو ۸.۱ به بازار عرضه می شود و ایسوس وعده داده که به محض ارائه نسخه جدید اندروید آن را به نسخه P مجهز نماید.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون اما باید بگوییم که یک نمایشگر ۶ اینچی فول اچ دی پلاس (رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

در بخش پشتی بدنه این گوشی نیز یک دوربین دوگانه اصلی (با ترکیب حسگرهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی) به همراه حسگر اثرانگشت خودنمایی می کند و در بخش جلویی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی تعبیه شده است.

ذن فون مکس پرو M1 همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به بدنه فلزی از جنس اعلی مجهز شده. اما جالب است بدانید که علیرغم وجود دو اسلات برای قرار گرفتن سیم کارت ها ایسوس یک درگاه دیگر هم برای قرار دادن کارت حافظه میکرو اس دی در این موبایل در نظر گرفته است که به کاربران امکان می دهد حافظه داخلی آن را تا دو ترابایت ارتقاء دهند. ذن فون مکس پرو M1 در دو رنگ آبی اقیانوسی و نقره ای به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • yosof
    yosof | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گوشی glx pars که حدود یک و نیم سال پیش معرفی شد باتری ۵۰۰۰ داشت
    گوشی آریا ۱ باتری ۶۰۰۰ داره
    و...
    گرچه مونتاژ هستند‌.اما خوب شروع کردن

  • aliasad
    aliasad | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بیاد اینجا میشه 2تومن عجب چیزیه عالیه عالی قدرتمند کم حاشیه باطری قوی

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عالیه ولی با قیمت دلار و ریجستری و گمرک اینا خیلی گرون میشه در حدود دومیلیون

  • valy-74
    valy-74 | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خدا کنه اینجام بیاد

مطالب پیشنهادی