ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینتندو دومین بازی موبایل امسال خود را معرفی کرد

برخلاف سونی که بازار تلفن های هوشمند را رها کرده و از این سود بادآورده استفاده نمی کند، نینتندو توانسته جایگاه خودش را در صنعت بازی های موبایل تثبیت کند. آن ها سال گذشته عناوین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

برخلاف سونی که بازار تلفن های هوشمند را رها کرده و از این سود بادآورده استفاده نمی کند، نینتندو توانسته جایگاه خودش را در صنعت بازی های موبایل تثبیت کند. آن ها سال گذشته عناوین ماریو ران، فایر امبلم هیروز و انیمال کراسینگ را منتشر کردند و اگر این روند ادامه یابد، می توان انتظار سه بازی جدید از ژاپنی ها در سال جاری داشت.

چند ماه پیش آن ها ماریو کارت تور را معرفی کردند، عنوانی ماشین سواری که برای عرضه در بازه زمانی آوریل 2018 (فروردین 97) تا مارس 2019 (اسفند 97) برنامه ریزی شده است. اگر ماریو کارت تور طبق پیشبینی ها امسال به مرحله انتشار برسد، Dragalia Lost را می توانیم دومین بازی 2018 این کمپانی روی تلفن های هوشمند بنامیم.

Dragalia Lost
Dragalia Lost اولین IP جدید نینتندو روی موبایل است؛ بازی های قبلی همگی نسخه های فرعی عناوین بزرگ بودند.

ساعاتی پیش نینتندو از همکاری خود با شرکت ژاپنی Cygames پرده برداشت و از ساخت عنوانی با نام Dragalia Lost خبر داد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، بازی جدید نینتندو عنوانی اکشن/نقش آفرینی است و دوربینی ایزومتریک دارد. در این میان می توانید با به دست آوردن آیتم هایی شخصیت ها و مبارزین جدیدتر آزاد کنید.

Dragalia Lost ابتدا برای کشورهای ژاپن، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان عرضه می شود و در تابستان امسال نینتندو بازی را در اروپا و آمریکای شمالی نیز منتشر می کند. بد نیست بدانید در کنار معرفی Dragalia Lost، ژاپنی ها اعلام کردند که پنج درصد از سهام Cygames را نیز خریداری کرده اند. این شرکت مسئولیت ساخت عنوان محبوب Granblue Fantasy را به عهده داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی