ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بروزرسانی جدید جیمیل، سرنوشت گوگل اینباکس چه خواهد شد؟

در سال 2014 گوگل از سرویس جدیدی تحت عنوان «گوگل اینباکس» (Google Inbox) رونمایی کرد که اگرچه همانند جیمیل برای ایمیل ها استفاده شد ولی در کنار شباهت ها، تفاوت های زیادی با آن داشت. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

در سال 2014 گوگل از سرویس جدیدی تحت عنوان «گوگل اینباکس» (Google Inbox) رونمایی کرد که اگرچه همانند جیمیل برای ایمیل ها استفاده شد ولی در کنار شباهت ها، تفاوت های زیادی با آن داشت. اکنون تغییرات جدید جیمیل و توجه کمتر گوگل به گوگل اینباکس در چند ماه گذشته یک فرضیه تازه به وجود آورده است؛ آیا پشتیبانی از این سرویس به پایان می رسد؟

در آخرین نسخه جیمیل، بعضی ویژگی های گوگل اینباکس به این سرویس اضافه شده اند

با توجه به گفته های خود گوگل سرویس ایمیل آن ها همچنان به حیات خود ادامه می دهد: «گوگل اینباکس یک محصول عالی برای کاربرانی با فرآیندهای کاری خاص است و ویژگی های خلاقانه ای دارد.». البته گوگل در پایان دادن به سرویس های کمتر محبوب خود تازه وارد نیست و گوگل اینباکس با وجود موفقیت هایی که به دست آورده، نسبت به جیمیل دارای کاربران خیلی کمتری هست.

بنابراین بعضی گمانه زنی ها خبر از این می دهند که در آینده احتمال دارد سرویس ایمیل گوگل کاملا با جیمیل ادغام شود. در هر صورت فعلا تنها چیزی که مشخص شده، ادامه پشتیبانی اهالی مانتن ویو از این سرویس است. بد نیست بدانید جیمیل هم اکنون با بیش از یک میلیارد کاربر محبوب ترین کلاینت ایمیل به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به نظرم inbox اینده سرویس های ایمیل هستش (ولی هنوز از نظر طراحی ضعیف هستش میشه بیشتر روش کار کرد)، از طرفی gmal با اپدیت جدید خودش بازم چنگی به دل نمیزنه

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اینباکس هنوز هم تفاوت زیادی با جیمیل داره.
    اینباکس بیشتر برای کسایی هست که سرشون به شدت شلوغه و اتوماسیون نیاز دارن برای دسته بندی خودکار و مرور راحت تر، اما جیمیل با آپدیت جدید هم کاربردی تر شده، اما هنوز هدف مشابه اینباکس رو نداره.

مطالب پیشنهادی