ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حالت جام جهانی فیفا 18 شما را غافلگیر خواهد کرد [تماشا کنید]

همان طور که انتظار می رفت، الکترونیک آرتز تحت یک به روزرسانی رایگان، حالت جام جهانی را به بازی فیفا 18 اضافه خواهد کرد. سازندگان بازی اعلام کرده اند که این به روزرسانی، موارد زیادی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۸

همان طور که انتظار می رفت، الکترونیک آرتز تحت یک به روزرسانی رایگان، حالت جام جهانی را به بازی فیفا 18 اضافه خواهد کرد.

سازندگان بازی اعلام کرده اند که این به روزرسانی، موارد زیادی را به فیفا 18 اضافه می کند. جدا از دسترسی به 12 استادیوم جام جهانی 2018 روسیه و تمام 32 تیم حاضر در این مسابقات (از جمله تیم ملی ایران)، کاربران می توانند مسابقات خود را با حضور تیم های محبوبی همچون ایتالیا و هلند که موفق به صعود به جام جهانی نشده اند، شخصی سازی کنند.

محتویات جام جهانی به بخش پول ساز سری فیفا یعنی Ultimate Team هم اضافه خواهند شد. در جام جهانی پیشین که در سال 2014 برگزار شد، الکترونیک آرتز جدا از ساخت عنوانی جداگانه برای پلتفرم های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3، به روزرسانی رایگانی را برای کنسول های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی منتشر کرد. در ویدیو زیر می توانید معرفی این بخش در فیفا 18 را با حضور کریستیانو رونالدو مشاهده کنید:

این به روزرسانی عملی سخاوتمندانه از سمت الکترونیک آرتز به شمار می رود. عده بسیاری این کمپانی را یکی از شیطانی ترین شرکت های ایالات متحده می دانند. شاید EA قصد دارد مشکلات پرداخت های درون برنامه ای غیر منصفانه بازی Star Wars Battlefront 2 را با انتشار این آپدیت رایگان جبران کند.

خبر اضافه شدن جام جهانی 2018 روسیه به فیفا 18 در حالی اعلام می شود که کونامی چندی پیش اعلام کرد لیگ قهرمانان اروپا در نسخه بعدی سری PES حضور نخواهد داشت. البته ظاهراً کونامی قصد دارد با خریداری لایسنس تعداد زیادی از لیگ های معتبر، این ضعف را در PES 2019 که چندی پیش تصاویری از آن به بیرون درز کرد، جبران کند.

به روزسانی جام جهانی در تاریخ 8 خرداد روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی