ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب استراحت دادن به چشم‌ ها را به شما یادآوری می‌ کند

اخیرا قابلیتی به یوتوب اضافه شده که از اعتیاد شما به اپلیکیشن و وارد شدن فشار بیش از حد به چشمان‌تان جلوگیری می‌کند. با به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه 13.18.54 گزینه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

اخیرا قابلیتی به یوتوب اضافه شده که از اعتیاد شما به اپلیکیشن و وارد شدن فشار بیش از حد به چشمان‌تان جلوگیری می‌کند. با به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه 13.18.54 گزینه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید از نشستن بیش از حد پای ویدیوهای یوتوب جلوگیری کنید.

برای این منظور، یوتوب یک ابزار «یادآور» ارائه کرده که می‌تواند در بازه‌های زمانی 15، 30، 60، 90 یا 180 دقیقه‌ای ویدیوی شما را متوقف کرده و به شما بابت استراحت دادن به چشمان‌تان هشدار بدهد. طبیعتا این گزینه اختیاری است و هیچ اجباری در استفاده از آن نخواهید داشت.

اما اگر تصمیم به استفاده از آن گرفتید، شکی نیست که دیدن یادآور می‌تواند انگیزه خوبی باشد تا برای چند دقیقه یوتوب را کنار گذاشته و به کارهای مهم‌تر خود برسید. البته درست مثل زنگ ساعت هشدار، می‌توانید پیام یادآور را نادیده گرفته و به تماشای ویدیوها ادامه بدهید، تصمیم با شماست.

برای فعالسازی یادآور کافیست در تنظیمات یوتوب وارد بخش جنرال شده و گزینه remind to take a break را انتخاب نمایید. همچنین بد نیست بدانید که گوگل در وبسایتی موسوم به wellbeing، راهکارهایی برای کنترل استفاده از گجت‌های الکترونیکی به شما ارائه کرده که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی