ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نهایت بهره وری از پتانسیل ها؛ بازی Super Mario Party برای کنسول سوییچ معرفی شد [تماشا کنید]

در یکی از قابل انتظار ترین اتفاقات در همایش دیجیتالی نینتندو، شاهد معرفی بازی سوپر ماریو پارتی بودیم. به نظر می رسد نینتندو تقریبا از تمام قابلیت های کنسول دستی خود برای ارائه یک تجربه ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۳

در یکی از قابل انتظار ترین اتفاقات در همایش دیجیتالی نینتندو، شاهد معرفی بازی سوپر ماریو پارتی بودیم. به نظر می رسد نینتندو تقریبا از تمام قابلیت های کنسول دستی خود برای ارائه یک تجربه خاص و متفاوت استفاده کرده است.

این عنوان متشکل از مینی گیم های متعدد است که به طور واضح، همگی آن ها به صورت چند نفره طراحی شده اند. برای کنترل باین مینی گیم ها، بازیکنان قابلیت این را خواهند داشت تا از جوی کان ها به صورت دوتایی و تکی در طول رقابت ها استفاده کنند.

در تریلر شاهد این بودیم که سنسور های حرکتی دسته ها بسیار به کار گرفته شده اند و دوران طلایی کنسول Wii را یادآور برایمان تداعی کردند.البته تمامی این مکانیزم ها در کنار گیم پلی سنتی و همیشگی بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

اما اوضاع وقتی جالب می شود که بیشتر از یک سویچ در جمع شما باشد؛ می توانید با استفاده از آن ها به تیم های مختلف تقسیم شوید و از بازی لذت ببرید و یا در قابلیتی جالب تر، همه کنسول ها را به متصل کنید و یک صفحه نمایش بزرگ تشکیل دهید و مشغول به رقابت روی آن ها شوید.

حتی شاهد این بودیم که زاویه چینش تصویر بر روی گیم پلی تاثیر خواهد گذاشت و با استفاده از این قابلیت می توان بازی ها را به نوعی شخصی سازی کرد.

در تصویر شاهد متصل شدن کنسول ها به هم هستیم که به لطف سنسور هوشمند نینتندو سویچ، تصویر ها به صورت خودکار با هم سینک خواهند شد و یک زمین بازی بزرگ تر را برای شما فراهم می کنند.

این طور که به نظر می رسد این کنسول کوچک و جذاب هنوز هم سورپرایز های بیشتری را در خودش پنهان کرده است و باید منتظر بمانیم و پتانسیل های بیشتری از آن را در آینده شاهد باشیم. بازی در 13 مهر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی