ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دست دلالان کوتاه شد؛ شرایط متفاوت فروش محصولات پارس خودرو و سایپا تیرماه 97

جدیدترین طرح شرایط فروش سايپا را می تواند الگویی برای سایر خودروسازان در راستای جلوگیری از منفعت طلبی دلالان قلمداد کرد. بازار خودرو این روزها درگیر شرایط عجیبی شده است اما گروه خودروسازي سايپا در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

جدیدترین طرح شرایط فروش سایپا را می تواند الگویی برای سایر خودروسازان در راستای جلوگیری از منفعت طلبی دلالان قلمداد کرد. بازار خودرو این روزها درگیر شرایط عجیبی شده است اما گروه خودروسازی سایپا در راستای جلوگیری از بهره برداری واسطه ها شرایط فروش جدیدی را از امروز اعلام کرده است که شامل شرایط متفاوتی نسبت به شرایط فروش قبلی می شود.

در این رابطه مصرف کنندگان نهایی در طرح جدید شرایط فروش سایپا صرفا با محدودیت ثبت کد ملی و از طریق اینترنت خواهند توانست خودروی موردنیاز خود را خریداری کنند. همچنین شرایط فروش طولانی مدت به نحوی اعلام شده است که امکان صلح برای خرید و فروش حواله وجود ندارد و سند خودرو نیز تا یکسال در مالکیت شرکت خواهد بود و بدین ترتیب دلالان نمی توانند با خرید و فروش خودرو در کوتاه مدت به کسب سود بپردازند.

شرایط فروش سایپا

این روش به نفع مشتریان واقعی تمام خواهد شد که قصد دارند تا خودرو خودرو را برای مصارف شخصی استفاده نموده و قصد خرید و فروش و کسب سود ندارد.
بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان واقعی می تواننداز طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا یکی از روش های فروش را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.
گروه خودروسازی سایپا پس از طرح فروش ویژه عید فطر، بر اساس این طرح فقط مصرف کنندگان نهایی، صرفا با ثبت کد ملی خواهند توانست خودروی موردنیاز خود را خریداری کنند .

شرایط فروش سایپا نقدی – فوری محصولات سایپا – تیر 97:شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا اقساطی محصولات سایپا – تیر 97:شرایط فروش سایپاشرایط فروش سایپا پیش فروش نقدی – تیر 97:شرایط فروش سایپاشرایط فروش سایپادر این طرح خودروهای خانواده X100 شامل سایپا 111، سایپا 131، سایپا 132 و سایپا 151، خانواده X200 شامل تیبا بنزینی و دوگانه‌ سوز، تیبا2، ساینا دستی و اتوماتیک، آریو، چانگان، سراتو، وانت دو کابین ریچ، خانواده برلیانس شامل H220، H230، H320، H330 و برلیانس کراس و همچنین محصولات خانواده وانت نیسان زامیاد با روش‌ های متنوعی شامل فروش نقدی، اعتباری، فوری و پیش‌ فروش با قیمت قطعی عرضه می‌ شوند.
شرایط فروش سایپا شامل 100 هزار خودرو از محصولات ذکر شده را به بازار عرضه کند تا از این طریق زمینه فروکش کردن التهاب بازار و ایجاد تعادل بیشتر بین عرضه و تقاضا را فراهم کند.
گروه خودروسازی سایپا به‌ عنوان بزرگ‌ ترین تولیدکننده و عرضه‌ کننده خودرو در ایران در سال 97، قصد دارد نقش محوری خود در بازار را جهت ساماندهی وضعیت کنونی ایفا کند و از این طریق، زمینه کاهش قیمت‌ ها و رسیدن به شرایط متعادل را فراهم سازد.

شرایط فروش پارس خودرو

شرایط جدید فروش نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی محصولات پارس خودرو ویژه تیرماه 97 از تاریخ 97/03/30 مطابق جدول ذیل اجرایی شده است.
بخشنامه شماره 1:بخشنامه شماره 2:برلیانس H220 به یک موتور 1.5 لیتری با 103 اسب بخار قدرت مجهز است. H230 مدل سدان H220 است.
تجهیزات رفاهی برلیانس H230/ H220 شامل، ایربگ راننده وسرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، سیستم صوتی و تصویری مجهز به ۶ بلندگو ، رادیو ، USBپورت و CD PLAYER است.
خودروی برلیانس H330 یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 است.قدرت خروجی این موتور برابر با 103 اسب بخار در 5800 دور است.
نمونه اتوماتیک از یک گیرباکس ۵ سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد و مصرف سوختش حدود ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.
برلیانس H330/320 در بازار ایران تنها با دو کیسه هوا عرضه می شود.
برلیانس کراس داراى موتور 1650 سی سی جدید است که علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.
با تغییر موتور، توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده، به میزان 15درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • morteza r11
    morteza r11 | ۲ تیر ۱۳۹۷

    نخرید داره کمپین جواب میده باید قیمت خودرو جهانی بشه حتی با قیمت پایین هم دیگه نمیخریم

  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

    یعنی 40 ساله اینا اصلا نمیدونستن که میشه همچین شرایطی هم گذاشت تازه به فکرشون رسیده؟
    بالاخره یه بارم از زمین به اسمون میباره نوبت ما شه

  • sepehri
    sepehri | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    مملکته تخمی همین میشه دیگه برا کوچیکترین چیز اتحاد مداریم و هر کی فکره خودشه اخرش میشه همین و یه مملکته بدبخت

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

      مملکت را من و شما تشکیل می‌دیم. شمایی که توی دوتا جمله سه تا غلط املایی می‌نویسی و نمی‌خواهی هم یاد بگیری که به جای کسره از ه استفاده نکنی

      • sepehri
        sepehri | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

        فقط بلدی تو و امسال شما انتقاد کنی غلط املایی به خاطره تایپ بود بعدشم به جای انتقاد شما و امسال شما اتحاد داشته باشین وقتی چیزی گرون میشه نخرید نه اینکه از من انتقاد کنی

        • Ali Nourian
          Ali Nourian | ۱ تیر ۱۳۹۷

          امثال نه امسال

  • sepehri
    sepehri | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    این لگن هارو مردم نرن و صف بکشن و نخرن دلالم نمیاد سود جویی کنه و همچنین دولت

  • pouria zizo
    pouria zizo | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    لعنت به پدر و مادر کسایی که میرن میخرن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی