ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جام جهانی روسیه
تکنولوژی

رکوردشکنی یاران مسی و مودریچ در استریم آنلاین

با شروع جام جهانی روسیه از هفته گذشته شور و شوق عجیبی میان طرفداران این رشته برپا شده تا جایی که رکورد استریم آنلاین ویدیو را جابجا کرده اند. «تلموندو» یک شبکه آمریکایی است که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

با شروع جام جهانی روسیه از هفته گذشته شور و شوق عجیبی میان طرفداران این رشته برپا شده تا جایی که رکورد استریم آنلاین ویدیو را جابجا کرده اند.

«تلموندو» یک شبکه آمریکایی است که برنامه هایش را به روش های مختلفی از قبیل آنالوگ، کابلی و ماهواره ای و به زبان اسپانیایی پخش می کند. تلموندو پس از یونی ویژن دومین شبکه بزرگ تولید کننده برنامه های اسپانیولی محسوب شده و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد.

این شبکه امسال شروع به استریم زنده رقابت های جام جهانی روسیه کرده و علی رغم اینکه فوتبال ورزش اول آمریکا محسوب نمی شود، در هفته اخیر به رکوردهای پیاپی در استریم آنلاین دست پیدا کرده است.جام جهانی روسیه

این موسسه با استناد به داده های Adobe Analytics مدعی شده حین رقابت نفس گیر بین مکزیک و آلمان که به لطف درخشش «اوچوا» به پیروزی کارائیبی ها ختم شد، با ۱.۱ میلیون بیننده منحصر به فرد رکورد قبلی ۹۶۳ هزار کاربر مربوط به دیدار پر گل تیم های پرتغال و اسپانیا را پشت سر گذاشته است.

این کمپانی با پخش سه مسابقه در یکشنبه گذشته ۶.۷ میلیون استریم زنده را در اختیار ۲.۳ میلیون کاربر منحصر به فرد گذاشته است. جذابیت جام جهانی روسیه برای کاربران اسپانیولی به حدی است که تلموندو طی چهار روز نخست این رقابت ها ۲۱.۴ میلیون استریم زنده را پشت سرگذاشته که طی آن مدت زمان تماشای هر بازی برای کاربران ۳۲ دقیقه بوده است.

نکته جالب اینجاست که رکوردشکنی های تلموندو تمامی ندارد و دیدار جذاب بین آرژانتین و کرواسی که به لطف درخشش هافبک های کروات با شکست سه بر صفر یاران مسی همراه بود، ۴.۳ میلیون بیننده داشته که در مجموع به پخش ۶۸ میلیون دقیقه محتوای ویدئوی منجر شده است.

برای درک بهتر این تعداد مخاطب باید بدانید که کل بینندگان تلموندو طی این روز در سراسر جهان ۹.۳ میلیون نفر بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی