ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینتلی ماوس
تکنولوژی

رونمایی دوباره مایکروسافت از ماوس کلاسیکی که دنیای گیمینگ را متحول کرد

اینتلی ماوس مایکروسافت اولین بار در سال 1996 معرفی شد؛ ماوسی که در زمان خود انقلابی به شمار می رفت. در بین کاربران، گیمرها به دلیل طراحی ارگونومیک، کلیدهای با پاسخگویی مناسب و معرفی اسکرول ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اینتلی ماوس مایکروسافت اولین بار در سال 1996 معرفی شد؛ ماوسی که در زمان خود انقلابی به شمار می رفت. در بین کاربران، گیمرها به دلیل طراحی ارگونومیک، کلیدهای با پاسخگویی مناسب و معرفی اسکرول چرخشی علاقه ویژه ای به آن داشتند. اکنون کمپانی ساکن کوپرتینو مدلی با قابلیت های مدرن و با ظاهر کلاسیک اینتلی ماوس را معرفی کرده است.

ماوس های امروزی به سمت طراحی های صنعتی، رنگ های متنوع و کلیدهای قابل برنامه ریزی پر تعداد گرایش پیدا کرده اند. آخرین مدل اینتلی ماوس مایکروسافت وعده نسل جدیدی از ماوسی را می دهد که به واسطه قابلیت های اولیه اش محبوب شده بود.

اینتلی ماوس
آخرین مدل از این ماوس ها، اینتلی ماوس اکسپلورر 3.0 در سال 2003 معرفی شده بود

بنا بر ادعای مایکروسافت ماوس جدید به راحتی در دست جای می گیرد و کلیدهای ساخت کمپانی اُمرون (برای کلیک های چپ و راست) دوام بالا را تضمین می کنند.

برای کلیدهای کناری و اسکرول نیز از نمونه های ساخت کمپانی Kailh استفاده شده. همچنین فضای خالی که در زمان فشردن کلیدها و پیش از فعال شدن کلید احساس می شود، در این ماوس بسیار کم است.

اینتلی ماوس

در حال حاضر ماوس جدید تنها در مدل با سیم عرضه می شود تا تأخیر کاهش یابد. در مدل های قبلی این ماوس، نوری قرمز رنگ در بخش پایینی آن به چشم می خورد که اکنون با رنگ سفید جایگزین شده است.

ماوس کلاسیک اینتلی ماوس قیمتی 40 دلاری دارد و به حسگر بلو ترَک مجهز شده که نرخ ریپورت 1000 بار در ثانیه و دقت 3200 نقطه در هر اینچ (DPI) دارد. البته این ماوس تنها برای افراد راست دست طراحی شده و فقط با ویندوز های 7 و جدیدتر کار می کند و با سیستم عامل مک او اس سازگار نیست.

در دوره و زمانه ای که بسیاری از کاربران و به خصوص گیمرها به دنبال متفاوت بودن هستند، به نظر می رسد ماوس جدید مایکروسافت به موقع به بازار عرضه شده تا نظر این دسته از کاربران را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    ایولله

مطالب پیشنهادی