ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

تیک خوانده شدن پیام ها بالاخره به اسکایپ اضافه شد

بالاخره و پس از سال‌ها، قابلیتی به اسکایپ اضافه شده که جزو واجبات پیام‌رسان‌های امروزی محسوب می‌شود. از این به بعد وقتی به کسی پیام بدهید از خوانده شدن پیام توسط او مطلع خواهید شد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

بالاخره و پس از سال‌ها، قابلیتی به اسکایپ اضافه شده که جزو واجبات پیام‌رسان‌های امروزی محسوب می‌شود. از این به بعد وقتی به کسی پیام بدهید از خوانده شدن پیام توسط او مطلع خواهید شد.

وقتی کسی پیام شما را در اسکایپ می‌خواند، تصویر پروفایل او در پایین صفحه چت ظاهر می‌شود. بنابراین از این طریق می‌توانید بفهمید که طرف مکالمه چقدر پیگیر گفتگو با شماست.

قابلیتی که از آن صحبت می‌کنیم، در حال حاضر هم در چت‌های دو نفره و هم چت‌های گروهی تا سقف بیست نفر پشتیبانی می‌شود. برای آنکه نحوه عمل آن را ببینید، می‌بایست بیلد پیش‌نمایش 8.26.76 اپلیکیشن را روی دسکتاپ، اندروید و آی او اس دریافت کنید.

اسکایپ

اگر نیازی به وجود این قابلیت نمی‌بینید، خوشبختانه اسکایپ امکانی فراهم کرده که بتوانید تیک خوانده شدن پیام‌ها را غیر فعال کنید. برای این کار لازم است که به تنظیمات حریم خصوصی اپلیکیشن بروید. ضمنا اگر در حالت Invisible باشید، این خصوصیت به طور خودکار برایتان غیرفعال خواهد شد.

تیک خوانده شدن پیام‌ها سالهاست که در پیام‌رسان‌های مشهوری مثل آی مسیج، واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر، وایبر و تلگرام وجود دارد، بنابراین آمدنش به اسکایپ خبر فوق‌العاده‌ای نیست. اما باید دید که آیا عرضه دیرهنگام این قابلیت می‌تواند اسکایپ را برای چت نوشتاری به پیام‌رسان بهتری از قبل تبدیل کند یا خیر.

برای دریافت آخرین نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن می‌توانید همین حالا به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی