ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری کماندوز باز خواهد گشت

کمپانی Kaylpso Media استودیو بازی سازی Pyro را همراه با حقوق استفاده از فرنچایز کماندوز (Commandos) را خریداری کرده است و در آینده ای نزدیک باید منتظر انتشار نسخه های جدید و ریمستر قسمت های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کمپانی Kaylpso Media استودیو بازی سازی Pyro را همراه با حقوق استفاده از فرنچایز کماندوز (Commandos) را خریداری کرده است و در آینده ای نزدیک باید منتظر انتشار نسخه های جدید و ریمستر قسمت های پیشین این مجموعه خاطره انگیز باشیم.

تا کنون سه قسمت اصلی و یک نسخه فرعی با نام Commandos: Strike Force از سری کماندوز برای پی سی عرضه شده اند. همچنین دیگر سری بازی های استودیو Pyro یعنی Imperial Glory و Praetorians نیز از این پس در اختیار Kaylpso Media خواهند بود.

مدیرعامل کمپانی Kaylpso Media در رابطه با این توافق تجاری می گوید: «ما احترام زیادی برای آنچه که تیم Pyro تا به امروز خلق کرده است قائل هستیم و در نتیجه این مسئولیت برای ما وجود دارد تا بازی های محبوب این استودیو را برای علاقه مندان در سرتاسر جهان توسعه دهیم.»

او از ساخت بازی جدید از سری کماندوز هم می گوید: «البته این پروسه شامل ساخت بازی های کاملاً جدید برای همه پلتفرم ها هم می شود.»

کماندوز

قسمت اول از این سری در سال 1998 با نام کامل Commandos: Behind Enemy Lines برای پی سی عرضه شد. بعد از واکنش های مثبت به این عنوان، در طول 8 سال سه قسمت دیگر از این مجموعه عرضه شد که نسخه آخر آن از سبک همیشگی سری یعنی تاکتیک همزمان به اکشن اول شخص تغییر سبک داده بود و همین موضوع باعث واکنش های منفی نسبت به بازی و ساخته نشدن قسمت های بعدی کماندوز شد.

ظاهراً جو تازه ای برای بازسازی IP های قدیمی بین ناشران بازی ها ایجاد شده است. در یک سال گذشته سه گانه کرش بندیکوت برای تمام پلتفرم های شناخته شده ریمستر شد و بازی Spyro: Reignited Trilogy نیز 30 شهریورماه عرضه خواهد شد.

شما بیشتر از همه منتظر ریمستر چه عناوین کلاسیکی هستید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ تیر ۱۳۹۷

    خیلی سخت بود. من حوصلم سر میرفت .بسیجی وار حمله میکردم اونها هم سوراخ سوراخم میکردن ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی