ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی بعدی سامسونگ اسکنر عنبیه خواهد داشت

به تازگی سامسونگ اعلام نموده که قصد دارد تکنولوژی اسکن عنبیه چشم را از تلفن‌ های هوشمندی بعدی‌ خود حذف کرده و آن را با یک سنسور تشخیص چهره‌ی سه بعدی دقیق‌تر جایگزین کند اما ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به تازگی سامسونگ اعلام نموده که قصد دارد تکنولوژی اسکن عنبیه چشم را از تلفن‌ های هوشمندی بعدی‌ خود حذف کرده و آن را با یک سنسور تشخیص چهره‌ی سه بعدی دقیق‌تر جایگزین کند اما به نظر می‌رسد که این تغییر تنها در پرچمداران بعدی این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 10 ایجاد خواهد شد. بدین ترتیب موبایل اقتصادی بعدی سامسونگ اسکنر عنبیه خواهد داشت.

رسانه‌ های کره‌ای تخمین زده‌اند که این تولید کننده‌ی معروف تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم در موبایل‌ های ارزانتر خود استفاده کرده و در روند تولید آنها تغییری ایجاد نمی‌ کند.

بدین ترتیب اولین موبایل اقتصادی سامسونگ که قرار است در آینده‌ای نزدیک به همراه اسکنر عنبیه روانه بازار گردد، نسخه‌ی آپدیت شده گلکسی گرند پرایم پلاس خواهد بود.

مدل اصلی این موبایل در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه شد اما به گزارش XDA Developers، کمپانی کره‌ای امسال قصد دارد که نسخه‌ی به روز شده‌ای از این گوشی را به بازار جهانی عرضه کند.

با این حال اطلاعات دقیقی از این موبایل رسماً اعلام نشده و کاربران تنها می‌تواند از تعبیه یک اسکنر عنبیه چشم در آن مطمئن باشند.

علاوه بر این شایعه شده که گلکسی گرند پرایم پلاس جدید از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسلی و یک باتری ۳۶۳۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد.

ضمن اینکه یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در این موبایل تعبیه شده است.

به احتمال قوی، موبایل یاد شده به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو بهره خواهد برد. حتی اگر پس از عرضه رسمی سیستم عامل بعدی گوگل یعنی اندروید پی به بازار عرضه گردد.

 

تماشا کنید: سامسونگ در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌ های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی