ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سرعت 287 کیلومتر بر ساعت با آستون مارتین DB11 AMR [تماشا کنید]

ماه پیش بود که آستون مارتین سهوا لینکی مربوط به خودروی رونمایی نشده  DB11 AMR را منتشر کرد. گرچه این لینک به سرعت از صفحه این شرکت پاک شد، اما سرعت انتشار اطلاعات در فضای ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

ماه پیش بود که آستون مارتین سهوا لینکی مربوط به خودروی رونمایی نشده  DB11 AMR را منتشر کرد.

گرچه این لینک به سرعت از صفحه این شرکت پاک شد، اما سرعت انتشار اطلاعات در فضای مجازی نتوانست از لو نرفتن آن جلوگیری کند. البته در این میان بسیاری از افراد اعتقاد دارند که تمامی این حرکات از سوی خودروسازان بازی تبلیغاتی است و شرکت ها به صورت عمدی دست به چنین کاری می زنند.

در هر صورت ویدیوی منتشر شده نشان می دهد که این خودرو توسط راننده تست آستون مارتین در اتوبان های آلمان که محدودیت حداکثر سرعت در آن وجود ندارد رانده می شود. در ویدئوی مذکور این خودرو در حال حرکت با سرعت 287 کیلومتر بر ساعت می باشد. البته حداکثر سرعت این خودرو طبق اعلام شرکت آستون مارتین معادل 335 کیلومتر بر ساعت است.

از دیگر اطلاعات این مدل می توان به موتور 5.2 لیتری 12 سیلندر خورجینی دو توربو آن اشاره کرد که توانایی تولید 630 اسب بخار قدرت (30 اسب بخار بیشتر از DB11 V-12 استاندارد) و حداکثر گشتاور 700 نیوتن متر را دارد.

این گرندتورر آستون مارتین برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد.

همچنین سیستم اگزوز خودروی DB11 AMR  ارتقا یافته است تا توانایی تولید حجم صدای بیشتر را داشته باشد. به علاوه کالیبراسیون جدیدی برای جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک آن در نظر گرفته شده است.

DB11 AMR

آستون مارتین تغییراتی در نمای بیرونی خودرو نیز داده است. تریم تیره رنگی چراغ های جلو را احاطه کرده است. از دیگر تغییرات می توان به سقف شیشه ای سیاه رنگ و کاپوت و پنل های بقلی فیبر کربنی آن اشاره کرد.

قیمت پایه این این گرندتورر معادل 241 هزار دلار است. گرچه مدل Signature Edition این خودرو قیمتی در حدود 274 هزار دلار دارد. تنها 100 دستگاه از این مدل ساخته خواهد شد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی منتشر شده از DB11 AMR را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی