ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بازی God of War قسمت ششم: گنج ها و صندوقچه های Nornir

نسخه جدید بازی گاد آف وار نه تنها قدم جدیدی در این سری بازی بسیار محبوب بلکه پله ای رو به بالا در استانداردهای ساخت بازی بود. نسخه جدید بازی تغییرات گسترده ای را نسبت ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

نسخه جدید بازی گاد آف وار نه تنها قدم جدیدی در این سری بازی بسیار محبوب بلکه پله ای رو به بالا در استانداردهای ساخت بازی بود. نسخه جدید بازی تغییرات گسترده ای را نسبت به نسخه های قبل ایجاد کرده است. همه چیز، از ساده ترین نکات ظاهری بازی گرفته تا شیوه لوت کردن و درگیری تغییر کرده و بازی با داستانی بسیار جذاب، ملموس و هیجان انگیز و با پیشروی در قالب یک پلان ثابت شما را بیشتر از همیشه به شخصیت کریتوس نزدیک می کند.

علاوه بر آن، تغییرات دیگری هم در طریقه پیشروی و پیشرفت در بازی ایجاد شده. بنابراین لازم است برای آشنایی بهتر با محیط بازی و پیشرفت سریع تر با چند نکته از قبل آشنا باشید. در این مجموعه مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره چیزهای جدید در بازی برای شما فراهم کنیم و در هر قسمت به یک موضوع خاص خواهیم پرداخت. قسمت های مختلف این مجموعه مقاله به شرح زیر خواهند بود:

 

گنج ها

نام مکان نقشه مکان گنج
Dead and Bloated Volunder Mines: در کنار یک صندوق قرمز قبل از رسیدن به باس Soul Eater. Y. شما می توانید در هنگام انجام ماموریت جانبی Second Hand Soul این نقشه را پیدا کنید Cliffs of the Raven: در اطراف این منطقه بگردید تا یک غول مرده را پیدا کنید، گنج در کنار کمر جسد این غول قرار دارد.
The Turtle's Tribute The River Pass: در Witch's Cave در مکان اتاق مخفی. با کمک آترئوس می توانید به مکان نقشه دست یابید. The River Pass: در پشت آسانسورهای همان منطقه red sapهایی وجود دارد که با فعال کردن آنها به باغچه ای در اوایل بازی می روید، گنج در زیر یکی از سنگ های اطراف آنجاست
Njord's Oarsmen Nothri Stronghold: کنار یک جسد در قایق قدیمی. می توانید در طول ماموریت Family Business برای سیندری این نقشه را پیدا کنید Council of Valkyries:قبل از پل منتهی به این ناحیه در شمال شرقی Lake of Nine
Kneel Before Thor Landsuther Mines: بخشی از یک ماموریت جانبی از دوارف ها به نام Deus Ex Malachite. نقشه در کنار یک صندوقچه قرمز در انبار معدن قرار دارد Lookout Tower:در جنوبی ترین بخش Lake of Nine به Lookout Tower بروید. در بالای یکی از تپه ها زیپ لاینی قرار دارد که شما را به معبد Jotnar می برد. صندوقچه در کنار معبد قرار دارد
Creation Island Iron Cove: در مقابل دسته ای بشکه در ساحل جنوبی Iron Cove واقع در جنوب Lake of Nine Buri's Storeroom: در پشت جزیره و در مقابل دروازه های Veithurgard. صندوقچه در وسط ساحل قرار دارد
Don't Blink Fafnir's Storeroom: این کمی آسان تر است. ماموریت جانبی Fanfir's Hoard را پیگیری کنید. در تالار مرکزی جسدی قرار دارد که نقشه کنار او افتاده. Foothills:در این منطقه و قبل از ورود به Mountain تخته سنگی به شکل یک انسان قرار دارد. صندوقچه دقیقا در زیر دماغ او قرار گرفته. پیدا کردن آن کمی دشوار است ولی با کمی جستجو زیر صورت مجسمه سریعا آن را پیدا خواهید کرد.
The Boat Captain's Key Stone Falls: به بالای Stone Falls بروید، جایی که با Spirit ملاات می کنید.. در کنار Spirit یک پل قرار دارد; تبر خود را به سمت پل پرتاب کنید تا پل پایین بیاید و نقشه گنج را از آن سمت پل بردارید. Isle of Death: یک جزیره در غرب Lake of Nine، بعد از بالا رفتن از تپه چند قایق قدیمی می بینید. گنج درون کشتی خراب قرار دارد
Island of Light The Mason's Channel: یک گنج آسان دیگر. قایق خود را در جنوبی ترین ساحل Mason's Channel قرار دهید. Light Elf Outpost: بهتر است بعد از اینکه کل ناحیه را گشتید و همه راه های میانبر را پیدا کردید به دنبال گنج بگردید. گنج قبل از اولین پل نور آبی و در کنار زنجیری که می توانید از آن بالا بروید قرار دارد.
The Historian Ruins of the Ancients: در شمال غربی Lake of Nine، نقشه گنج به شکل واضحی روی ساحل و در کنار قایق های نزدیک به Ruins of the Ancients قرار دارد. Fafnir's Storeroom:قبل از اینکه وارد خزانه اصلی انبار ففنیر (Fafnir's Storeroom) شوید یک منطقه درختی وجود دارد. گنج در سمت چپ دروازه و نزدیک یک آتش قرار دارد.
Finder's Fee Forgotten Caverns: به Mystic Gateway در Forgotten Caverns بروید. نقشه گنج در یکی از غارهای آن اطراف است. Nothri Stronghold:در بخش های اول دژ نوتری (Nothri's Stronghold) یک چرخ آبی وجود دارد که برای کامل کردن ماموریت Family Business باید آن را فعال کنید.. در نزدیکی آن یک برج چوبی وجود دارد که بالای آن کنار یک جسد می توانید گنج را پیدا کنید.
The Last Place They'd Look The Mountain: از Mystic Gateway با نام The Summit استفاده کنید و به سمت ناحیه ای که فروشگاه سیندری در آن قرار دارد بروید. در اینجا گذرگاهی مخفیانه وجود دارد که با عبور از آن به نقشه گنج می رسید. Council of Valkyries: گنج در Council of Valkyries و در سالن Mystic Gateway قرار دارد . محل حفاری کردن در نزدیکی آبشار است.
Hunter's Kingdom Lookout Tower: مثل ماموریت Kneelf Before Thor از تخته سنگ به شکل صورت بالا بروید، اما این بار در آن سمت زیپ لاین به سمت زنجیر بروید. به محلی می رسید که در آنجا یک Nornir Chest و نقشه گنج قرار دارد. Veithurgard: بعد از اژدهای Veithurgard یک در وجود دارد که با 4 rune قفل شده است. در سمت چپ آن یک Lore Marker وجود دارد که نقطه حفاری گنج هم روبروی آن است.

 

صندوقچه های Nornir

صندوقچه های نورنیر همان صندوق هایی هستند که برای باز شدنشان باید ترکیبی از الفبای باستانی (Rune) را وارد کنید. رسیدن و پیدا کردن این صندوقچه ها گاهی کمی مشکل می شود. در ادامه مکان تمامی صندوقچه ها و محتوای آنها را توضیح داده ایم.

 

Wildwoods

Idunn Apple: در طول ماموریت The Marked Trees در اوایل بازی شما می توانید از مسیر خود خارج شوید. به یک دوراهی می رسید که یک طرف آن یه یک خرابه منتهی می شود که صندوقچه نورنیر در آن قرار دارد. برای باز کردن صندوقچه اطراف خود را نگاه کنید و به دنبال حرف هایی که روی خود صندوقچه حک شده اند بگردید. یکی از حروف در سمت راست خود صندوقچه، یکی دیگر در تابوتی در سمت چپ صندوقچه و آخری در سمت چپ در ورودی و پشت چند سنگ قرار گرفته است.

The River Pass

Idunn Apple: در طول ماموریت Path to the Mountain در نزدیکی فروشگاه از صخره ها پایین بپرید و بعد از رسیدن به دوراهی به سمت چپ بروید. برای رسیدن به صندوقچه باید با تبر خود به پپایه های پل ضربه بزنید تا پل پایین بیاید. حرف حک شده اول پشت خود صندوقچه است.

یکی دیگر از حروف بالای پل قرار دارد.

حرف آخر هم در طول همان مسیر به سمت صندوقچه و روی یکی از صخره ها است.

Horn of the Blood Mead: بعد از گذر از دروازه ای که به کوهستان منتهی می شود یک غار با ورودی کوچک وجود دارد. بعد از گذر از غار وارد یک ناحیه می شوید که برای گذر از آن باید با کوبیدن تبر خود به یک دستگاه چوبی یک تکه از زمین را بالا ببرید و مسیر را برای خود باز کنید. بعد از گذر از آن قسمت منتظر باشید که آن تکه زمین پایین بیاید و روی آن بپرید. صندوقچه روی آن قرار دارد.

دو عدد از حرف های حک شده در همان اطراف قرار دارند. یکی بالای دیوار و یکی در غار روبروی صندوقچه.

برای گرفتن حرف آخر باید دوباره با تبر خود به آن دستگاه چوبی ضربه بزنید و زمینی که روی آن ایستاده اید را بالا بیاورید. حرف آخر پشت یک پایه چوبی قرار دارد.

Idunn Apple: بعد از مبارزه و شکست دادن Brenna Daudi، به سمت چپ بروید. صندوقچه نورنیر در همان اطراف قرار دارد. دو عدد از حرف های حک شده در سمت چپ و راست صندوقچه قرار دارند و حرف آخر هم کمی عقب تر از مکان صندوقچه و نزدیک به آبشار است.

Horn of the Blood Mead: این صندوقچه فقط وقتی برای بار دوم برای یک ماموریت به Witch's Cave برمی گردید قابل دسترسی است. در آن زمان آترئوس می تواند از پیکان های نوری استفاده کند و بعد از بازگشت می توانید کریستال هایی آبی را در اطراف محیط مشاهده کنید. با استفاده از این کریستال ها و کمک آترئوس می توانید به صندوقچه برسید. حروف حک شده در اطراف این منطقه و ورودی های مختلف آن قرار دارند.

Idunn Apple: بعد از اینکه توانایی کنترل بادهای هل (Winds of Hel) را به دست آوردید دوباره به Witch's Cave برگردید. به ورودی راست بروید و از چاه بیرون بیایید و به مکان زندگی لاکپشت عظیم بروید. در اطراف این ناحیه یک ظرف پر از شن پیدا می کنید. از آترئوس بخواهید که نوشته های روی ظرف را بخواند. سپس به عقب برگردید و با استفاده از یک زنجیر به بالای تپه بروید و به سمت همان ظرف بروید.

وقتی از بالا به آن نقطه نگاه می کنید نوشته هایی روی تخته سنگ ها دیده می شود که معما را برای شما حل می کند. دوباره به پایین روید و به پشت تخته سنگ های کنار ظرف شنی بروید. با استفاده از باد هل تخته سنگ ها یک سازه جدید ایجاد می کنند.

دوباره از تپه بالا بروید و باد را از همان بالا در خنجر خود ذخیره کنید. سپس به انتهای دیگر تپه بدوید و در آنجا می توانید با استفاده از باد هل صندوقچه را فعال کنید. برای باز کردن صندوقچه در میان تپه به بالا نگاه کنید. در آنجا یک سازه وجود دارد که با برخورد تبر می چرخد و حروف حک شده مختلفی نشان می دهد.

 

Forgotten Caverns

Idunn Apple: این صندوقچه در شمال غربی Lake of Nine و در ساحل دریا قرار گرفته است.

 

Lookout Tower

Idunn Apple: اولین صندوقچه در همان ناحیه اولیه Lookout Tower قرار دارد. برای شکست حرف های حک شده باید با تبر خود به سازه چوبی بالای صندوقچه ضربه بزنید. دو حرف اول در سمت چپ و راست صندوقچه هستند.

حرف آخر در سمت راست صندوقچه و در بالای آبشار قرار دارد.

صندوقچه

Foothills

Horn of Blood Mead: این صندوقچه در ماموریت Path to the Mountain و کمی بعد از ملاقات با سیندری قرار دارد. در جنگل و ناحیه اطراف صندوقچه سازه هایی قرار دارند که با چرخش حروف مختلفی را نشان می دهند. یکی از این سازه ها در نزدیکی یک Poison Chest قرار دارد که برای رسیدن به آن باید Scorn Pole روبروی آن را با تبر خود منجمد کنید.

Fafnir's Storeroom

Blood Mead: در مسیر خود بعد از رسیدن به فروشگاه سیندری می توانید با رفتن به سمت راست این صندوقچه را پیدا کنید. دو عدد از حروف حک شده در سمت چپ و راست صندوق هستند و آخری در بالای یک آبشار در سمت چپ صندوقچه قرار دارد. برای باز کردن صندوق باید اول حرف بالای آبشار و سپس به سرعت دو حرف اطراف صندوقچه را هدف بگیرید.

Veithurgard

Blood Mead: به مکانی که روبروی مجسمه اژدها قرار دارد بروید و در آنجا صندوقچه را پیدا خواهید کرد. حرف حک شده اول در طول مسیری که از آن آمده اید و در نزدیکی یک درخت قطع شده قرار دارد.

حرف حک شده دیگر در سمت راست صندوقچه و حرف آخر روی سازه های سنگی اطراف صندوقچه قرار گرفته.

 

Alfheim

Iduun Apple: صندوقچه درون Ringed Temple قرار دارد و برای رسیدن به آن باید موقعیت پل را تغییر دهید.

برای پیدا کردن حرف های حک شده یک سازه سنگی چرخش را در اطراف این محل پیدا کنید. با این سازه سطح زمین را آرام پایین بیاورید و به پایین بپرید تا حروف حک شده را پیدا کنید.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kirito
    Kirito | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    بعضی از صندوقچه ها رو ننوشتید

مطالب پیشنهادی