ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هیجان انگیز انحصاری جدید پلی استیشن 4 با نام S.O.N را اینجا ببینید [تماشا کنید]

پس از آن که چندی پیش بازی S.O.N به عنوان یکی از انحصاری های پلی استیشن 4 معرفی شد، ساعاتی پیش استودیو سازنده این عنوان ویدیویی از گیم پلی بازی را با کاربران به اشتراک ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۰

پس از آن که چندی پیش بازی S.O.N به عنوان یکی از انحصاری های پلی استیشن 4 معرفی شد، ساعاتی پیش استودیو سازنده این عنوان ویدیویی از گیم پلی بازی را با کاربران به اشتراک گذاشت.

به گفته سازندگان بازی در استودیو RedG، این عنوان داستان پدری را روایت می کند که پس از گم شدن دخترش، برای پیدا کردن او راهی جنگل های پنسیلوانیا که نام آن «جنوب هیچ کجا» (South of Nowhere) است، شده و طی جستجو خود با موارد عجیب و گاهاً ترسناکی روبرو می شود.

طی تریلر زیر که از کارگردانی هنرمندانه ای بهره می برد، تلاش این پدر برای پیدا کردن فرزندش در جنگل های برفی، خانه ای اسرار آمیز و محیط های ترسناک و نامشخصی به تصویر کشیده می شود. در ضمن در این ویدیو موسیقی جالب و صداهای عجیب و غریبی به گوش می رسند که به هیجان انگیز تر شدن آن کمک زیادی می کنند.

S.O.N یک بازی ترسناک روانکاوانه است که در زمان حال دنبال می شود. در دنیایی که ترس کنترل هر کسی را بر عهده دارد و گذشته شما به هیچ عنوان پاک نخواهد شد. در این بازی به این سوال پاسخ داده می شود که یک انسان تا چه میزان حاضر است برای باز گرداندن عزیزان خود با ترس ها و شیاطین روبرو شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از S.O.N در دسترس نیست. این بازی در تاریخ 20 آذر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و با عملکرد خوب خود می تواند حس ختام سال شگفت انگیز 2018 برای کاربران کنسول نسل هشتمی سونی که در این سال عناوینی همچون God of War و Detroit: Become Human به صورت انحصاری برای کنسولشان عرضه شده، باشد. در ضمن اگر از طرفداران بازی های ترسناک هستید، اطلاعات و تصاویر جدید منتشر شده از نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی