ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی و آموزش کار با اپ WeTransfer؛ بوردی برای اشتراک‌گذاری سریع انواع فایل

WeTransfer راه ساده‌ای برای ابراز و اشتراک‌گذاری ایده‌هاست. چه مشغول ساخت یک استوری‌بورد باشید و چه در حال ایده‌پردازی دکوراسیون یک خانه، چه درگیر جمع‌آوری اطلاعات موقع بازدید از یک نمایشگاه، ابزاری که بتواند «همه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

WeTransfer راه ساده‌ای برای ابراز و اشتراک‌گذاری ایده‌هاست. چه مشغول ساخت یک استوری‌بورد باشید و چه در حال ایده‌پردازی دکوراسیون یک خانه، چه درگیر جمع‌آوری اطلاعات موقع بازدید از یک نمایشگاه، ابزاری که بتواند «همه چیز» را در یک جا گردآوری کند خیلی به کارتان می‌آید.

بوردهای WeTransfer دارای تاریخ انقضاء هستند

اپلیکیشن WeTransfer دقیقا برای همین منظور طراحی شده. می‌تواند عکس، ویدیو، موزیک، لینک و انواع فایل را به سرعت در یک بورد گردآوری کند تا به شکل لینک دانلود با هزاران نفر به اشتراک بگذارید. در ادامه روش کار با این اپلیکیشن را با هم مرور می‌کنیم.

اول از همه، باید بدانید که این اپ هم از مرورگر و هم از iOS و اندروید در دسترس شماست. این یعنی تفاوتی نمی‌کند کجا هستید و چه دیوایسی استفاده می‌کنید، با هر وسیله متصل به اینترنتی می‌توانید به فایل‌هایتان دسترسی داشته و برای خود بورد بسازید.

WeTransfer
ساخت بورد بسیار ساده است و بیشتر از چند ثانیه وقت‌تان را نمی‌گیرد.

WeTransfer به عنوان یک منتقل‌کننده فایل، به شکل یک بورد قابل اشتراک‌گذاری کار می‌کند. در واقع بیایید ظرفی خالی را در نظر بگیرید که تا حجم ۲ گیگابایت، تقریبا هر چیزی را می‌توان در آن ریخت: از انواع فایل گرفته تا لینک و عکس و ویدیو. برای دسترسی به محتوای این ظرف، هزاران نفر می‌توانند به طور همزمان از یک لینک شروع به دانلود کنند. بنابراین WeTransfer برای ساخت یک کالکشن مالتی‌‌مدیا از یک موضوع یا رویداد خاص، می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

قریب به ۴۰ میلیون نفر از مزایای این اپ استفاده می‌کنند

ساخت بورد با WeTransfer مراحل ساده‌ای دارد. کافیست روی گزینه + در گوشه صفحه اشاره کنید. حالا می‌توانید برای بورد، عنوانی انتخاب کنید و فایل‌هایتان را به آن بفرستید. بعد از این کار کافیست روی دکمه Share اشاره کنید تا از بورد شما یک لینک قابل اشتراک‌گذاری ساخته شود. در نسخه رایگان اپ، هر بورد می‌تواند حاوی حداکثر دو گیگابایت فایل باشد اما برای حجم‌های بیشتر می‌بایست بسته پرمیوم اپلیکیشن را بخرید.

WeTransfer
نمونه یک بورد آماده که عکس، فیلم، لینک و فایل را در بر می‌گیرد.

یکی از مزایای WeTransfer، امکان تبادل فایل میان بوردهاست. به عنوان مثال می‌توانید ویدیویی که در یک بورد دارید را به چندین بورد دیگر هم منتقل کنید یا اینکه به لطف همین گزینه، به بوردهای فعلی‌تان سر و سامان بدهید. مثلا ترتیبی اتخاذ دهید که تمام ویدیوها در یک بورد قرار بگیرند و همه عکس‌ها در یک بورد دیگر.

اما اینجا روش دومی هم وجود دارد. برای اشتراک‌گذاری فایل توسط این اپ همیشه احتیاجی به ساختن بورد ندارید بلکه می‌توانید فایل‌هایتان را به طور مجزا تبدیل به لینک‌های قابل اشتراک‌گذاری کنید. برای این کار کافیست بعد از بارگذاری هر فایل، در عوض ساخت بورد دکمه Share Now را بزنید تا درجا یک لینک اشتراک تحویل بگیرید.

البته باید بدانید که بوردهای WeTransfer همگی به مدت ۹۰ روز تاریخ انقضاء دارند و با گذشت این تاریخ، دیگر نمی‌توانید به فایل‌هایتان دسترسی داشته باشید. مگر آنکه نسخه پرمیوم را بخرید که تعیین تاریخ انقضاء را در کنار یک سری قابلیت‌های اضافه به دست خودتان می‌سپارد.

WeTransfer
اشتراک‌گذاری بوردها به صورت لینک

مجموع این امکانات، دست به دست هم داده‌اند تا از WeTransfer وسیله خوبی برای گردآوری و اشتراک‌گذاری سریع ایده‌ها بسازند. در حال حاضر قریب به ۴۰ میلیون نفر از مزایای این سرویس استفاده می‌کنند که هم مشکل اشغال شدن حافظه گوشی یا فضای ابری را ندارد و هم دسترسی به طیف گسترده‌ای فایل‌ها را در قالب یک پکیج واحد برای میلیون‌ها نفر ممکن می‌کند.

همانطور که قطعا متوجه شدید، WeTransfer استفاده‌های خاصی دارد و برای هر موقعیتی مناسب نیست. اگر نیاز شما اشتراک‌گذاری سریع فایل بدون وابستگی به اینترنت باشد، یقینا WeTransfer برایتان کارگشا نخواهد بود و در این شرایط بهتر است به سراغ اپ‌هایی مثل SHAREit و Zapya بروید.

در انتها اشاره به این نکته هم بد نیست که فایل‌ها در نسخه رایگان WeTransfer، نمی‌توانند رمز عبور داشته باشند. بنابراین در صورتی که خواهان تعیین تاریخ انقضاء به طور دستی و گذاشتن رمز عبور برای فایل‌ها هستید، لازم است حساب کاربری‌تان را به نسخه پلاس ارتقاء بدهید. در این شرایط محدودیت ارسال فایل برایتان تا سقف ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند.

WeTransfer

WeTransfer

سازنده: .WeTransfer B.V قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.2 / 6.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی