جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما در ویجیاتو

عاقبت اعتیاد به فیفا؛ یک فیفاباز در دو سال ۱۶ هزار دلار هزینه کرد

یکی از کاربران فیفا با توجه به قانون حفاظت از اطلاعات، درخواست به دست آوردن اطلاعاتی که الکترونیک آرتز از او جمع آوری کرده را داد و به بیشتر از 100 صفحه از آن دست یافت. این قانون از ماه گذشته در سرتاسر اروپا به اجرا درآمد و این امکان را به شهروندان اتحادیه اروپا می دهد تا به نحوه استفاده شرکت ها از اطلاعات شخصی خود، دسترسی داشته باشند.

همین قانون باعث شد تا یکی از کاربران بازی فیفا، چنین درخواستی از کمپانی ناشر آن یعنی الکترونیک آرتز داشته باشد. طبق چیزی که در گزارش سایت یوروگیمر آمده، او پس از این درخواست با مقدار بسیار زیادی اطلاعات روبرو شد که شامل دو فایل PDF بیش از 100 صفحه ای، 10 فایل صوتی از تماش با پشتیبانی بازی، آمار او در فیفا 18، اطلاعات دستگاه و موارد دیگر می شوند.

اما جالب تر از همه این ها، مربوط به مبلغی می شد که او صرف پرداخت های درون برنامه ای بازی کرده بود. پس از بررسی و تجزیه و تحلیل آمار مشخص شد که مایکل طی دو سال، بیش از 16 هزار دلار خرج این بازی کرده است.

فیفا

مایکل به طور میانگین روزی از 30 دقیقه تا 6 ساعت مشغول بخش Ultimate Team فیفا می شود و حتی با وجود آن که اطلاعاتی از سایر کاربران این بازی در دسترس نیست، می توان حدس زد که او در اقلیت کاربرانی قرار دارد که چنین مبلغی را صرف بازی می کنند دسته بندی می شود. مایکل اعتراف کرده که حتی با وجود درآمد مناسب خود و نامزدش، هنوز از این که در مدتی کوتاه، چنین مبلغی را صرف بازی کرده، شگفت زده شده است.

پرداخت های درون برنامه ای به مبحثی بحث برانگیز در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. چندی پیش الکترونیک آرتز تایید کرد که تغییراتی را در این بخش از سری فیفا انجام خواهد داد. در ضمن سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرد که از این پس با برچسب جدیدی روی جلد بازی ها،حضور پرداخت های درون برنامه ای را به اطلاع خریداران این عناوین خواهد رساند.

مطالب مرتبط

گوگل تامین محتوی برای پلتفرم واقعیت مجازی خود را به کمپانی هایی نظیر یوبیسافت، نت فلیکس و HBO سپرده است

بعد از معرفی پلتفرم واقعیت مجازی Daydream برای موبایل های اندرویدی، کمپانی گوگل از چند دموی تجربی برای پلتفرم واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرده است. اهای مانتین ویو امیدوارند که در پاییز امسال، اولین موبایل های اندرویدی مجهز به سخت افزار لازم برای اجرای Daydream به بازار عرضه شوند و در کنار آنها، هدستی... ادامه مطلب

نید فور اسپید جدید می خواهد شبیه Fast & Furious باشد که ایده خوبی نیست

بیایید بدون مقدمه آغاز کنیم؛ نید فور اسپید جدید فوق العاده به نظر می رسد. دو نمایشی که از بازی در E3 2017 دیدیم به طرز بی نظیری هیجان انگیز بودند و برای حداقل چند دقیقه، چشم مان را میخکوب خود کردند؛ گرافیک بازی حقیقتاً زیباست، گیم پلی روان تر از همیشه به نظر می... ادامه مطلب

تریلر جدید Anthem گشت و گذار در محیط بازی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که ۸ از دقیقه از حالت Freeplay این عنوان را به تصویر می‌کشد.همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سازنده بازی Anthem یعنی استودیو بایوور به خاطر ساخت دنیا‌های وسیع و جذاب در بازی‌های خود شناخته می شود و این عنوان هم از این قضیه جدا نیست. آن‌طور که در این... ادامه مطلب

سازمان های نظارتی خرید لوت باکس در بازی هایی مانند فیفا 18 را شرط بندی می دانند

در طول کنفرانس مالی الکترونیک آرتز برای سه ماهه چهارم سال مالی 2018، اندرو ویلسون، مدیر اجرایی این کمپانی اعلام کرد که بعضی از سازمان های نظارتی در اروپا، لوت باکس های بازی هایی مانند فیفا 18 را قمار کردن می دانند.ویلسون می گوید الکترونیک آرتز در رابطه با این موضوع با نهادهای مشابه ای... ادامه مطلب

تریلر بخش داستانی Need for Speed: Payback منتشر شد [تماشا کنید]

به نظر می رسد که Need for Speed: Payback در مورد چیزهای بیشتری از ماشین های سواری و فرار کردن از دست پلیس ها است. به تازگی، سازندگان بازی یک تریلر با تمرکز بر بخش داستانی بازی منتشر کرده اند.در بازی، شما کنترل سه شخصیت تایلر، مک و جسیکا را بر عهده خواهید گرفت. این سه... ادامه مطلب

چگونه الکترونیک آرتز روح خود را از دست داد [قسمت سوم]

الکترونیک آرتز دیگر آنچه که هاوکینز سال ها برای ساختنش تلاش کرد نبود. لری پرابست، یک تاجر درجه یک بود که می خواست به هر قیمتی شرکتش را به پیش راند، آن هم بدون اینکه اصلا علاقه ای به انجام بازی های ویدیویی داشته باشد.مدیرعامل الکترونیک آرتز سال های دور، اصلا گیمر نبود و اطلاعات... ادامه مطلب

نظرات ۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x